Mamma snopp
Hoppas verkligen inte du tvättar din dotters slida/Vagina TS!! Va fan ska du där inne och göra? Och på en så liten? Jag vet ingen, varken vuxen eller barn som tvättar inne i slidan. Den rengör sig själv!
Hoppas verkligen inte du tvättar din dotters slida/Vagina TS!! Va fan ska du där inne och göra? Och på en så liten? Jag vet ingen, varken vuxen eller barn som tvättar inne i slidan. Den rengör sig själv!
Precis som jag trodde med andra ord! Ett tips: Eftersom du verkar lägga vikt vid anatomisk korrekthet kanske du skulle ta någon minut och googla slida/vagina (samma sak) så att du hädanefter vet var denna sitter och inte lär ditt barn fel.
Detsamma vaddå? Jag har till skillnad från en del andra full koll på anatomi. Och eftersom detta är ett öppet forum hänger jag i vilka trådar jag vill
Jag tänkte bara att det kunde vara bra att ge TS lite koll på läget. I all välmening alltså eftersom TS tidigare i tråden hävdat att "slida/vagina är det anatomiskt korrekta namnet på kvinnans underliv" samt att hon "tvättar sin dotters slida". Något som låter mycket märkligt. Men tydligen var detta väldigt känsligt för TS.