perla2010 skrev 2012-05-30 14:31:28 följande:
Hon kallade inte mitt kön för snopp men undrade i princip varför inte hon och även jag hade en snopp och pappa hade en, och eftersom vi inte har någon snopp så tyckte hon att vi kunde köpa en.
Hon insisterar ofta på massa roliga saker, kallar näsan för något helt öra osv osv och skrattar, så hon vet mycket väl var kroppsdelar sitter plus frågar när hon undrar. Jag tvättar dagligen hennes slida och talar även om var jag ska tvätta. Att hon är 20 månader gammal innebär väl ändå inte automatiskt att hon därmed ska ha full koll på sin, min och alla andras kroppar. Alla barn och även tonåring benämns som baby i hennes värld, trots att jag säger pojke flicka, detta accepteras för stunden men likt katten är de bebisar igen (och jag vet med säkerhet att fler har det precis likadant med sina barn).
Jag skrev bara vår lustiga konversation just som den var i ts. Jag skrev inte något om vad vi brukar prata om, vad vi pratade om efter, eller när vi åt middag utan endast ett utdrag ur ca 20 månaders livstid på ca 3 min. Så hur du och nåra med dig tolkar det, är helt upp till er. Men var vänliga att tänka lite längre än näsan räcker. Jag är inte den känsliga typen men om du skrivit så till någon annan kanske de kastat sig på luren och ringt BVC för att deras barn på 20 månader ville köpa en snopp! Liksom hon tycker vi ska gå och handla en ostfralla (när vi inte har) eller en bil när denne är på lagning.
Grattis till dig skogsvitter för din fantastiska anatomiska lektion av snippan flickors "hemliga" kön som ej gud förbjude får nämnas som slida eller ve och fasa VAGINA (dess anatomiskt korrekta namn)!
Men...det heter ju inte snopp heller å andra sidan.....