Inlägg från: Underbar |Visa alla inlägg
  • Underbar

Mamma snopp

By the way, jätterolig kommentar din dotter hade haha.
    Och vem bryr sig om du vill kalla det slida, snippa, vagina eller något annat!
    Jag kan själv tänka mig att använda "vagina" och "penis" men samtidigt förklara att det finns flera ord för våra kön.  

• Underbar
    perla2010 skrev 2012-05-31 22:44:45 följande:
    Ja, jag använder det ord som faller sig naturligt för mig, att inte heller slida är helt korrekt är en annan sak, vet i katten hur vagina skulle låta :P Hmm pratar jag allmänt säger jag underlivet faktiskt, när jag tvättar henne så säger jag; nu ska mamma tvätta dig i underlivet. För mig har det kvinnliga könet aldrig varit något fult eller tabubelagt, liksom en lika naturlig del av kroppen som näsan eller öronen.

Pappa  har ju något som sticker ut som inte hon har, de måste ju vara konstigt då alla andra kroppsdelar är lika=)

Haha, ja jag hade fullt upp med att hålla mig för skratt, hon var ju helt allvarlig. Hon frågade mormor härom veckan när vi var där om en nappflaska men det hade hon inte, då sa hon även då köpa, hon vet att det vi inte har hemma det kan vi köpa, blir kul och berätta för henne när hon är äldre att hon var missnöjd med sitt kön och hellre ville ha en snopp som pappa.
    De lär sig fort de små liven .
  • Underbar

Så urbota löjligt att inlägg jag gjort tummen upp för i denna tråd tagits bort...jösses. 

• Underbar
    perla2010 skrev 2012-06-01 20:05:02 följande:
    Jaså, vad var de för kommentar? Då är det rätt märkligt att inte vissa andra kommentarer blivit borttagna...
    Det där tjafset om vem som använde personangrepp eller ej.
  • Underbar
    perla2010 skrev 2012-06-01 22:20:29 följande:
    Hehehe ok. Ja vilken tråd det blev!
    Haha japp .
  • Underbar
    perla2010 skrev 2012-06-01 22:28:04 följande:
    De verkar som de flesta ser en ny tråd som ett ställe att "bråka" på. Men när man lägger upp en tråd där det kan "bråkas" inte katten är det någon som nappar då!
    Haha nej det är konstigt det där.
  • Underbar
    Vadhänder skrev 2012-06-03 09:38:06 följande:
    Hahaha eller hur, orka anmäla ett inte alls fientligt inlägg bara en tillrättavisning.
    Eller hur, moderatorerna borde nog ta sig en titt över hur resterande delen av tråden ser ut från en viss fröken Glad
Svar på tråden Mamma snopp