Inlägg från: YokohamaNr2 |Visa alla inlägg
  • YokohamaNr2

Mamma snopp

För att lätta upp stämningen lite kan jag berätta vad min 5-åriga son sa till mig häromdagen. Vi är absolut inte pryda av oss men jag duschar oftast tidigast när han fortfarande sover så han brukar inte se mig naken så ofta men han kom in härom morgonen när jag stod i duschen.

Han tittade på mig lite förvånad och utbrast sen - Mamma you have a hairy bottom (skjärt)

Vi är tvåspråkiga men han pratar mest Engelska, men just snopp är några av de svenska orden som verkligen har fastnat

• YokohamaNr2
    zeppelinmamma skrev 2012-05-30 19:21:01 följande:
    Ett stort grattis till skogsvitter och la lola för att ni lyckas föra in tråkiga typiska FL kommentarer i en supersöt tråd. Till TS vill jag ge ett stort tack för att du delade med dig av en rolig och söt händelse. Kram.
    Måste faktiskt hålla med här, ni har båda mycket vettiga saker att säga men just i sådana här lättsamma trådar hör det faktiskt inte hemma - tycker ni båda faktiskt ska tänka till lite på det i all välmenighet
  • YokohamaNr2
    Litet My skrev 2012-06-03 10:30:09 följande:
    Kul tråd, minns när sonen var 2-3 år och vi pratade om att killar hade snopp men inte tjejer, han trodde inte alls på det ytan var säker på att sambon stulit min snopp samt letade storgråtandes under sängen efter den borttappade snoppen.
    Min son trodde inte heller på mig barn i den åldern ser ju snoppar mkt mer än snippor, mammor sitter ju ofta och kissar medan pappor står och då är det ju lättare att se att de har en konstig grej som sticker ut medan mammors snippor är ju ofta gömda bakom hår dessutom
Svar på tråden Mamma snopp