Inlägg från: perla2010 |Visa alla inlägg
  • perla2010

Mamma snopp

La Lola skrev 2012-05-30 15:29:31 följande:
    Men...det heter ju inte snopp heller å andra sidan.....
    Kom och hjälp mig och dö...
    Snopp är iallafall slang för penis, likaså ordet kuk.
    Men ordet snippa är i det närmaste en liknelse med en snipa, som du serverar sås ur...
  • perla2010
    Vissla skrev 2012-05-30 10:54:40 följande:
    Skogsvitter

min nu 22 månader gammla dotter har vetat hela tiden vad hon har för kön men helt enkelt inte brytt sig nämnvärt om det. Nu har hon börjat reflektera över könet och undrar varför pappa har en snopp men inte hon. På samma sätt som hon alltid vetat att hon har en näsa men först nu reagerat på att hunden har en nos 
    Just precis, likaså min lilla dotter =)
  • perla2010
    YokohamaNr2 skrev 2012-05-30 11:02:11 följande:
    För att lätta upp stämningen lite kan jag berätta vad min 5-åriga son sa till mig häromdagen. Vi är absolut inte pryda av oss men jag duschar oftast tidigast när han fortfarande sover så han brukar inte se mig naken så ofta men han kom in härom morgonen när jag stod i duschen.

Han tittade på mig lite förvånad och utbrast sen - Mamma you have a hairy bottom (skjärt)

Vi är tvåspråkiga men han pratar mest Engelska, men just snopp är några av de svenska orden som verkligen har fastnat
    Hahaha javisst är det tvåspråkiga roligt! Här är det spanska och svenska =) Än så länge tar Perla orden på det språket hon tycker är lättast som tex agua, hon säger aldrig vatten =)
  • perla2010
    zeppelinmamma skrev 2012-05-30 19:21:01 följande:
    Ett stort grattis till skogsvitter och la lola för att ni lyckas föra in tråkiga typiska FL kommentarer i en supersöt tråd. Till TS vill jag ge ett stort tack för att du delade med dig av en rolig och söt händelse. Kram.
    Tack så mycket!! Dom orden värmde=))

Kram
  • perla2010
    ingelala skrev 2012-05-30 20:31:52 följande:
    Fy vad tråkiga vissa är. Att ni orkar.

TS vad roligt det måste vara att din lilla tjej börjar komma med lustiga små funderingar :)
    Ja verkligen=) Jätte roligt! Ser framemot åren som kommer med spänd förväntan =)
  • perla2010
    Lumikki skrev 2012-05-31 11:51:57 följande:
    Hoppas verkligen inte du tvättar din dotters slida/Vagina TS!! Va fan ska du där inne och göra? Och på en så liten? Jag vet ingen, varken vuxen eller barn som tvättar inne i slidan. Den rengör sig själv!
    Jo jag använder flaskborste, och ifall det är riktigt smutsigt så tar jag toalettborsten!
  • perla2010
    Lumikki skrev 2012-05-31 14:21:23 följande:
    Precis som jag trodde med andra ord! Ett tips: Eftersom du verkar lägga vikt vid anatomisk korrekthet kanske du skulle ta någon minut och googla slida/vagina (samma sak) så att du hädanefter vet var denna sitter och inte lär ditt barn fel.
    Jag hälsar dig detsamma. Kan du nu klicka in på en annan tråd, är du snäll.
  • perla2010
    Lumikki skrev 2012-05-31 15:15:18 följande:
    Detsamma vaddå? Jag har till skillnad från en del andra full koll på anatomi. Och eftersom detta är ett öppet forum hänger jag i vilka trådar jag vill
    Ok, då är det numera din tråd!
  • perla2010
    Suzén skrev 2012-05-31 17:34:24 följande:
    Lumikki, lär du din HEN att hEn har en kuklida som inte behöver rengöras så ser vi hur fräscht den ungen kommer vara! Låt oss andra roa oss men vad Perla hittar på samt andra balla ungar :)
    Längtar till min påg frågar var mammas penis tagit vägen eller varför mammas gump går hela vägen fram men inte hans o pappas!
    Underbart med dessa småttingar och härligt att få vara med om deras verklighet ❤
    Bamsekram till alla barn ❤
    Hahaha bra där! Glöm inte att det numera är Lumikkis tråd! Alla uttalanden bör gå via denne person som kan och vet allt!
  • perla2010
    ingelala skrev 2012-05-31 18:09:45 följande:
    Självklart får du hänga i vilka trådar du vill, även denna tråden. Synd bara att du är så förbenat tråkig att du ska in och läxa upp TS gällande anatomi när hon glad ville berätta att hennes dotter börjar ägna sig åt mer avancerade funderingar än tidigare. Tips till dig: Skapa en ny tråd som du t.ex. kan kalla "Anatomi, för de som bryr sig." Flört
    Hehehehe ja!! Precis! Och vet du vad som gör mig tokig!! Att jag blir provocerad (brukar inte bli det men av någon anledning har jag blivit totalt vansinnig på dessa som envisas med att skriva tråkigheter här!). Grrrrrrrrrrrrr
Svar på tråden Mamma snopp