Inlägg från: Anonym (!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!!!)

Vad tror ni om Loreen?

Åh, ja! Jag har blivit som BESATT av Loreen! Jag är lesbisk och tycker att hon är helt magisk. Enligt en intervju hon gjorde för något år sen är hon bisexuell.
    QX, juni 2011.
    "Intervjuare: har du ifrågasatt din sexualitet?
    Loreen: Jag säger så här: love is where you find it. Det är inte könet du förälskar dig i, det är själen. Om det är en kvinna eller en man spelar ingen roll. Min sexuella läggning... (Loreen pausar och tittar på mig.)
    ... Det skulle vara fel att säga att jag bara gillar killar. Jag är öppen. Jag vill hitta kärlek och om det är med en kvinna och jag känner att det är rätt, så är det rätt. Då är det inga tvivel från min sida. No questions asked. Bort med alla rules and regulations.
    Intervjuare: har du varit förälskad i en kvinna?
    Loreen ler.
    Intervjuare: Du behöver inte svara, försöker jag.
    Loreen: Jag svarar dig så här, säger hon och ler stort."

Jag har redan planerat vårat bröllop.

• Anonym (!!!)
    76Maria skrev 2012-05-30 23:04:45 följande:
    Oj. Jag trodde hon var yngre. 21-22 typ.
    I morse drömde jag mig bort. Tänk att vakna upp intill Loreens sida i stället för en pruttande och halvsnarkande sak som kallt räknar med att man alltid ska ställa upp när han vill men när jag själv vill, då får man göra det bästa av situaitonen :-s

Är dock mest omtumlad av mina känslor för henne som sagt. Jag känner överhuvudtaget inget sexuellt kring någon annan tjej överhuvudtaget men just Loreen har väckt något i mig. Hon är absolut den enda tjej jag skulle kunna tänka mig att vara ihop med.

Förlåt en säkert dum fråga men när man har sex med en annan tjej, är det bara slickande "därnere" som gäller eller gnider jag min f***a mot hennes? Är som sagt inte alls hemma på den här biten...
    Det har varit så för flera, jag tror att Loreen attraherar de flesta, oavsett läggning!

Haha, man gör lite som man vill! Antingen så gnuggar man, eller så slickar man, eller så penetrerar man, eller så gör man annat. Det finns mycke' kul att göra!
Svar på tråden Vad tror ni om Loreen?