Hjälp, vet inte vad ja ska göra eller vända mig!!!
Ja o min sambo har varit tillsammans i snart två år, ja flyttade till slut in hos honom o hans son. Hans son e 10 år o mina barn e 3 o 6 år gamla. Vi va som nykära o allt va sååå perfekt i över ett år. Men nu på senaste tiden känns de som att de brakar mer o mer. Vi blir osams o han skriker, slår sönder saker.. Han har tom kastat ut mig o mina barn en gång. Vi har då ingenstans att ta vägen (vi bodde hos min mamma i en trång lägenhet i några dagar tills vi fick komma hem igen). Ja har för tillfället inget arbete o därför e de super svårt att få en bostad, plus att ja har prickar på mig så nåt lån kan ja inte ta för en ny bostad. Ja vill att de här ska funka o de värker i hela mig när de e så här. Men att gå me denna otrygghet att när som helst kunna bli utkastad igen, för ofta när vi bråkar säger han att han gör va fan har gör i sitt eget hus!!
Innan min sambo levde ja i ett förhållande där ja blev psykiskt o fysiskt misshandlad o de har satt sina spår otroligt mycke men de vill inte min nuvarande sambo förstå. Han tycker bara att ja ska fatta någon gång att han inte e som ex:et. Ja vill ha en hel familj, me mycke kärlek, trygghet o att barnen ska må bra..
Hjälp mig nån snälla!!!!