• Anonym

Jag tror att han är en player! Och jag är sur!!

Är skitirriterad! Jag tror att killen som jag dejtar är en player.

Har nyligen börjat dejta efter separationen från min dotters far. Jag är 28 år. Träffade denna en på en dejtingsajt, han är 2 år yngre än mig, men verkade bara så himla intresserad och bra. Efter att han fick mitt nummer sms:ade han HELA tiden. Ända tills vi hoppade i säng, efter det har han varit rätt sporadisk i sin kontakt men ändå visat mycket intresse när han väl hör av sig. Ibland tar han jättelång tid på sig att svara när jag har svarat på ett av honom skickat sms... I lördags var vi på heldagsdejt och hade toktrevligt. I kväll hade vi bestämt, efter hans initiativ, att han skulle komma hit efter att min dotter somnat. Jag skickade ett sms till honom för 40 minuter sen och frågade om han kommer, men han har inte svarat. Nu känner jag mig fantamig ignorerad och sur. Så jag skickar till honom att han inte behöver komma.

Såhär uppför sig väl inte en karl som är genuint intresserad??

• Svar på tråden Jag tror att han är en player! Och jag är sur!!
  • Anonym

Och nu svarade han... 1 timme efter att jag skickade till honom... "varför det beauty? varför behöver jag inte komma?"

• Anonym

Ska jag säga till honom att jag har på känn att han är en player och att jag inte uppskattar att känna mig ignorerad??

• Anonym (1)

om du redan nu har dessa tankar om honom kanske du bör lyssna på  din magkänsla och inte träffa honom. Du lär bara bli sårad.

• Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-05-30 20:52:43 följande:
    om du redan nu har dessa tankar om honom kanske du bör lyssna på  din magkänsla och inte träffa honom. Du lär bara bli sårad.
    Hur förklarar man för någon att man inte vill träffas mer för att ens magkänsla säger en att han är en player?
  • Anonym

Antingen leker han svårfångad eller helt enkelt oseriös. Är man 26 år och fortfarande player är han ingenting att ha!

• Anonym

"Vill du inte ha besök?" Skrev han nu... Jag har fortfarande inte svarat.

• riboflavin

Det är nog bäst att du sätter stopp redan här, jag menar vilken vuxen människa går runt utan att blänga på sin mobil HELA TIDEN? Förvånad

Ärligt talat TS, vilken tur att du inte dejtar mig, jag svarar på SMS när jag ser dom, dvs oftast på kvällen när jag ska ställa in alarmet. Att det går 40 min utan svar kan ju knappast vara ett problem på riktigt?

Att du dessutom istället för att ringa upp och dubbelkolla att han sett ditt SMS och fråga honom personligen om han kommer så tar du tillbaka inbjudan utan förklaring och sitter sen och surar utan att svara. Otroligt barnsligt. Jag tror han får det bättre utan dig.

Kan du möjligen stava till DRAMAQUEEN? 

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • TrendyFarsa
    riboflavin skrev 2012-05-30 21:11:31 följande:
    Det är nog bäst att du sätter stopp redan här, jag menar vilken vuxen människa går runt utan att blänga på sin mobil HELA TIDEN? Förvånad

Ärligt talat TS, vilken tur att du inte dejtar mig, jag svarar på SMS när jag ser dom, dvs oftast på kvällen när jag ska ställa in alarmet. Att det går 40 min utan svar kan ju knappast vara ett problem på riktigt?

Att du dessutom istället för att ringa upp och dubbelkolla att han sett ditt SMS och fråga honom personligen om han kommer så tar du tillbaka inbjudan utan förklaring och sitter sen och surar utan att svara. Otroligt barnsligt. Jag tror han får det bättre utan dig.

Kan du möjligen stava till DRAMAQUEEN? 
    Hahaha, tänkte på exakt samma sak! Jisses, 40 minuter utan svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Assåbahmevaffan lixom bah dissar och skiter i mej typ."

Oj, det är tjejer som dessa som man ligger med och sen skiter i för det är så sinnessjukt intensivt och det ska bekräftas 24/7, svaras på SMS inom en minut annars är man ointresserad/otrogen/en player ud zo weiter.

Helt klart stalkervarning på den typen av tjejer.

Gillar din signatur, och det är bara vi som vart/är i branchen som förstår det roliga
  • Anonym

Hade ni sagt en tid när han skulle komm apå kvällen? DÅ tycker jag det är dåligt,att inte höra av sig..eller att dyka upp en h för sent!

• Anonym

kan tycka att du TS agerade och reagerade lite väl drastiskt! Han kan ju faktiskt ha VARIT upptagen, så han inte kunde svara :)

Vad glad att du har någon som är intresserad av dig. Lev i nuet och njut av dagen :)

• Anonym (puddingen)

Jag hade också surat. Kl 21 är ganska sent och komma på att oj vi skulle ses. Då hade han kanske dykt upp vid 22.  Har man ett jobb att gå till så börjar man knyta ihop dagen för läggning. Jobbar han ?
    Tar han för givet att han kunde komma sent och i princip snacka en halvtimme och sen sova kvar ?(läs ligga som fan )

Varför tror han att hans tid är viktigare ?  Tycker du ska sluta sura och ge dig ut på marknaden igen.

• riboflavin
    Anonym (puddingen) skrev 2012-05-31 12:45:38 följande:
    Jag hade också surat. Kl 21 är ganska sent och komma på att oj vi skulle ses. Då hade han kanske dykt upp vid 22.  Har man ett jobb att gå till så börjar man knyta ihop dagen för läggning. Jobbar han ?
    Tar han för givet att han kunde komma sent och i princip snacka en halvtimme och sen sova kvar ?(läs ligga som fan )

Varför tror han att hans tid är viktigare ?  Tycker du ska sluta sura och ge dig ut på marknaden igen.
    Sen kan vi ju knappast veta om de ens sagt någon tid eller om TS informerat om när barnet går och lägger sig.

Hur som helst så är korrekt sätt att reagera om någon är försenad att man ringer upp personen i fråga och kollar ifall det blivit något missförstånd, förklarar att man är besviken om personen i fråga faktiskt ha missat en bokad tid och kommer fram till hur man ska göra istället. Man avbokar inte utan att ge en anledning, det är bara ohyfsat och jag tycker att TS är den som betett sig klart värst.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • J  a  d  e  d

Ja han är en player. Under dessa 40 minuter har han hunnit doppa kuken i trettioåtta andra kvinnor. Sådant tar ju lite tid.

Jeddan
  • Anonym (puddingen)
    riboflavin skrev 2012-05-31 14:07:19 följande:
    Sen kan vi ju knappast veta om de ens sagt någon tid eller om TS informerat om när barnet går och lägger sig.

Hur som helst så är korrekt sätt att reagera om någon är försenad att man ringer upp personen i fråga och kollar ifall det blivit något missförstånd, förklarar att man är besviken om personen i fråga faktiskt ha missat en bokad tid och kommer fram till hur man ska göra istället. Man avbokar inte utan att ge en anledning, det är bara ohyfsat och jag tycker att TS är den som betett sig klart värst.
    Tänkte inte på barnet alls. Tänkte på när jag var under 30 och fick vänta på ett samtal som kom men försent.  Så frustrerande att vänta och får ett nonchalant svar. Om det kom ett svar överhuvud taget. Ts vill ha en dejt. Killen vill ligga och håller henne varm.
    Känner igen typen Glad.
  • Anonym

Äh! Ni är töntiga. Kan ni som varit i branschen inte förklara lite närmare hur det här funkar så att jag kan playa honom tillbaka? Gillar inte att han har övertaget.

Vad ska jag säga? Dramaqueen? ABSOLUT Grejen är den, att jag kanske bara också vill ligga? Och hade tyckt det varit schysst med raka puckar. Det är INTE hett att känna sig nonchad, av en kille som dessutom är yngre än en själv, som helt klart försöker playa mig, liksom han gör med småbrudarna. Det är irriterande.

Jag är INTE en stalker. Tvärtom brukar jag vara den som dissar. *frustration!!*

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-31 18:23:18 följande:

Äh! Ni är töntiga. Kan ni som varit i branschen inte förklara lite närmare hur det här funkar så att jag kan playa honom tillbaka? Gillar inte att han har övertaget.

Vad ska jag säga? Dramaqueen? ABSOLUT Grejen är den, att jag kanske bara också vill ligga? Och hade tyckt det varit schysst med raka puckar. Det är INTE hett att känna sig nonchad, av en kille som dessutom är yngre än en själv, som helt klart försöker playa mig, liksom han gör med småbrudarna. Det är irriterande.

What goes around comes around..

Sluta höra av dig! Då kanske han blir desperat igen.Flört
  • Anonym (puddingen)
    Anonym skrev 2012-05-31 18:23:18 följande:

Vill du bara ligga så ska du inte sura över vilken tid han behagar smsa. Vill du ligga så skriv det rätt ut i stället så slipper du bli irriterad. Ligga ? Han kommer stå utanför på 5 min.

Du låter som en väninna till mig. Hon trodde det var hon som styrde men hon var så inlindad. Han styrde så smidigt. Hon blev blåst. Blåst i flera år ska tilläggas.
  • Fiona M

om du inte skämtar så undrar jag hur du kunnat ha överseende med att han är en player om han svarat snabbt på ditt SMS?

• smulpaj01

Väldigt många som är på dejtingsidor har många på G samtidigt.

Man kanske hittar något bättre....

Svar på tråden Jag tror att han är en player! Och jag är sur!!