Hjälp mig tyda hans sms!!
För att göra en lång historia kort så träffade jag en kille i början av året som jag var lite osäker på och då var han jätteintresserad av mig. Efter några månader så började jag visa lite mer vad jag kände men då började han bli osäker. Det här var för drygt 2 månader sedan. Han ville att vi inte skulle gå vidare men sedan efter någon dag fick jag mess att vi kunde prata senare om några dagar men att han inte ville såra mig och hade inga svar hur han ville göra med oss. Men han skulle höra av sig när det lugnat ner sig på jobbet.
Han har väldigt mycket olika jobb och saker att göra hela tiden. Har skickat mess men får knappt svar. Men nu på sista tiden så har han i ett mess skrivit att han undrar hur jag har det och slutar med att han tänker på mig. Jag frågade om jag hade gjort något fel eftersom han inte svarat men han menade att det hade jag inte alls gjort utan han hade mycket jobb. När jag träffade honom sist så kom han fram till mig och kramade om mig och sa att han skulle messa. På kvällen fick jag ett mess att han var glad att se mig.
Hur tolkar ni allt detta? Jag är helt förvirrad men har otroligt starka känslor för den här killen/mannen.