• Anonym (Moralpanik)

Nekrofili borde inte vara förbjudet

Om man vill köpa rätten att ha sex med någons lik efter dennes död, bör sexköparen då bli befriad för brott mot griftefriden? Jag tycker det eftersom man som vuxen kan ta sådana beslut och för att den avlidne inte längre är en människa, utan ett skal.

Kan en levande person åberopa tidigare rättshandling med ett objekt som inte längre lever? Förstår inte varför det skulle vara något problem om familj och köpare blir överrens, det blir som att sälja vad som helst.

Den döde ska inte betraktas som en avliden person utan den ska betraktas som ett dött ting på samma sätt som en dildo och uppblåsbar barbara.

Punkt.

• Svar på tråden Nekrofili borde inte vara förbjudet
  • gerd123

En så obehaglig tråd så man ryser. Det hände för en tid sedan att en kyrkogårds-vaktmästare bröt sig in i det rum där de döda förvaras innan de ska begravas. Kistan hade brutits upp och mannen hade våldtagit liket! Hur de anhöriga tog det vill jag inte ens försöka tänka på!! (men den döde kanske gett tillstånd? jag hoppas det)

Men självklart?? (om man är sjuk i huvudet) så kan man ju jämte att man ger tillstånd att man är positiv till att donera organ kryssa för att man är positiv till "sex efter döden"! 

• gerd123

Här blev det "dött" efter mitt inlägg?!  

• spillerkillern
    gerd123 skrev 2012-06-07 04:06:00 följande:
    Här blev det "dött" efter mitt inlägg?!  
    Nej det blev dött efter att det inte längre gick att skriva anonymt.
    Moderator skrev 2012-06-04 10:53:36 följande:
    Tråden har flyttats. Det är inte längre möjligt att skriva anonymt.
    /Moderator
  • YummyMami
    Anonym skrev 2012-06-04 02:28:57 följande:
    hahahahahahahahahahahahaha å jag dör, nej nu fick jag luft hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha "Nekrofili borde inte vara förbjudet"

Vad som helst för att få igång en debatt men denna måste väl självdö.............och få ligga oantastad 

i FL-graven. Nekrofili hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha 

Jag skulle nog oxå skratta sådär om jag inte vore så förkyld som jag är. Skulle jag skratta så, så skulle jag nog dö av en hostattack. o de vill man ju inte och absolut inte nu när man läst trådstarten.
    Det de flesta tänker men ingen vågar säga www.nattstad.se/Älskade_Mamma
  • gerd123
    YummyMami skrev 2012-06-07 07:19:42 följande:
    Jag skulle nog oxå skratta sådär om jag inte vore så förkyld som jag är. Skulle jag skratta så, så skulle jag nog dö av en hostattack. o de vill man ju inte och absolut inte nu när man läst trådstarten.
    hahahahahahahahahahahahaha gu va härligt med folk som har humor
  • Brainsurgery

Självklart ska det inte vara tillåtet utan den avlidnes medhåll, om det finns en skriftlig överenskommelse finns det väl ingen som kan invända?

• Frontline

Höjden av förvåning är när nekrofilen får ett motjuck

Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Nekrofili borde inte vara förbjudet