• Anonym

Har Wordfeud blivit ett raggningsspel?

Alltid när man väljer "random" är det människor som lämnar spelet, oftast med lättklädda bilder m.m. eller smeknamn av könsorgan m.m.
    Undrar om spelet har blivit en dejtingtjänst eller sexspel?Kräks

Har det hänt något intressant när du har spelat?

Häromdagen var det en galning som började tjafsa med mig bara för att jag kom på ett bra ord. Kalla mig för hemska ord och ville inte avsluta spelet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har Wordfeud blivit ett raggningsspel?
  • snuppis

de har de säkert =( spelar inte random längre! Man blir ju resign med en gång de ser att man har fel kön...jag spelar för att de är kul, inte för att ragga..skittrist, såg nu att de finns appar för att ragga, varför kan inte folk skaffa det?

• Anonym
    snuppis skrev 2012-06-03 19:58:38 följande:
    de har de säkert =( spelar inte random längre! Man blir ju resign med en gång de ser att man har fel kön...jag spelar för att de är kul, inte för att ragga..skittrist, såg nu att de finns appar för att ragga, varför kan inte folk skaffa det?
    Undrar samma sak.
  • viseversa

Haha undrar detsamma. Förut spelade man i tystnad. Nu vill nästan ALLA främlingar jag spelar med småprata lite. Har fått väldigt skamliga förslag också dessutom. Obestämd

• viseversa
    snuppis skrev 2012-06-03 19:58:38 följande:
    Du kan spela mot mig=). Jag är snäll! Heter "viseversa82"
  • luspudel

Ja så vidrigt! Jag har vårt bröllopsfoto som presbild, och en som jag tog på random skrev "bröllopsfoto går fett bort...." Ehh jaha tänkte jag. Fy.

• snuppis
    viseversa skrev 2012-06-03 20:03:25 följande:
    Du kan spela mot mig=). Jag är snäll! Heter "viseversa82"
    ja gärna men jag är inte så bra =)
  • Anonym

Min mamma har blivit utsatt för en massa snuskerier av karlar på WF... ganska kul att höra när hon berättar. Det finns folk till allt numera.

• Themis

En enda gång har jag fått ett könsorgan i snudan när jag har wordfeudat random, annars inte.

Så visst, den siste är inte född än men jag tror ändå de flesta som spelar är relativt normala.

Men vems jobb är det att göra ditt liv lyckligt då?
  • Blöjor111111

Äckliga människor det finns. Har också stött på några perversa typer.

• Mania x2

Spelar också WF, men inte alls stött på galen folk. Jag kanske har haft tur. Iof vi pratar lite smått, just när man får till ett bra eller konstigt ord. Alltså inget som är personligt förknippat.

• Anonym (wf)

Har flera gånger fått snuskiga förslag på wf. Ofta när man tar på random kommer det killar med bild på sin k*k.

• Opcode

Varför skulle wordfeud vara fritt från en uppsjö idioter när inte resten av internet är det?

Ibland drar jag en anekdot från mitt liv... Jag inser det sakta men säkert att jag har varit med om det mesta.
  • Anonym

Prova att spela " drawsome" ha ha där händer det grejor

• Skarpa

Det händer att jag får inviter, men de brukar resigna när jag skriver något om att nog för att jag vet att folk kan ha annorlunda sexuella preferenser, men att jag personligen inte ägnar mig åt Wf när jag är kåt Sen ber jag dem lägga sitt ord eller resigna och *poff* är de borta.

Stör mig inte mer på dem än på folk som resignar när man börjar leda med lite större poängmarginal. Trist att slösa tid på dem, men kan de inte bete sig som folk så är det dem det är mest synd om.

Feed me cookies and I'm all yours ♥
Svar på tråden Har Wordfeud blivit ett raggningsspel?