• Anonym

varannan helg??

Det finns inga regler.. Klarar ni inte av att göra upp om det på egen hand så får ni se till att få hjälp. Tragiskt att ni som är föräldrar till samma barn väljer att ha det på det här viset. Hoppas ni kommer på en lösning som passar alla.

• Anonym
    Anonym (helg) skrev 2012-06-04 11:19:07 följande:
    väljer???

jag dumpade han o han e sårad o vill bara förstöra för mig........ 
    Ni är vuxna och väljer ert beteende. Sa inte att det var ditt ansvar. Klarar ni inte av att komma överrens om hur ni ska ha ert barn, så kan ni vända er till familjerätten för att samarbetssamtal där ni kan skriva avtal.

Ert barn har med all sannorlikhet inte valt att ha två föräldrar som inte kan prata med varann.

Hoppas ditt ex kommer på bättre tankar snart. Du akn bara göra ditt allra bästa för ditt barn.
  • Anonym
    Anonym (helg) skrev 2012-06-04 11:34:56 följande:
    då vi var där var d bara varje lö nu har han en lgh...då följde han detta bara 4 ggr  o sen slutade han svara i tel då d inte passade att ta barnen....så nu har han tagit upp detta...vi har ingen kontakt m famrätten mer då han bara satt o ljög när vi var där å när d ringde med.....

Vad är det han ljög om?

Jag skulle se till att ha nytt samtal på FR innan i sätter igång med varannan helg. Och att ni då har ett avtal. Följer han int det så får ni avbryta. Det handlar ju om barnen.
  • Anonym
    Anonym (helg) skrev 2012-06-04 11:42:11 följande:
    ljög om att han skulle ta d varje lördag o tog bara 4 ggr.....fam rätten e ju inte värt nåt man blir ju inte hämtad av polis om man ej tar sina barn........

tingsrätten o ensam vårdnad menar du det e ju svårare än att bli miljonär juh...

Nej och tur är väl det..
    Följer han itne det avtal ni gemensamt kommit fram till hos FR så kan du ju avbryta umgänget utan att råka illa ut.
Svar på tråden varannan helg??