Beskriv en FUL människa, vad det är för DIG!
Ja, vad är en ful människa för dig?
Ja, vad är en ful människa för dig?
en ful människa är nån som är jäkligt elak! utseende mässigt finns det inga fula människor!
Det var en ny variant
jaha... detta var ju inte lätt.... det finns ju fysiskt fula människor som kan vara mycket vackra inuti. jag har kunnat "förvandla" mindre snygga killar till att se trevliga ut för att de har så trevlig personlighet. så.... jag kan inte svara på frågan....
kvinnor som ser ut som män..(grov hy, lite skägg, okvinnliga)
män som supit/knarkat i 100 år- då blir man riktigt ful
om jag ska bortse från insidan, då jag anser att en persons beteende och personlighet gör denne vacker eller ful, anser jag en människa vara ful när h*n har jättedålig hy, tunnt hår, dålig hållning....troligen har jag mer exempel men kommer inte på några nu.
Sedan tycker jag att sättet en person klär sig, sminkar sig, färgar håret, sätter upp håret, rör sig osv osv kan göra denne ful.
Har man färgat hår med en 10 cm utväxt, rosa ögonskudda och lila kajal, för liten tight tröja så valkarna väller fram och för små jeans, trosor som syns och högklackat när man är plattfot så tycker jag att den personen är ful.
Men jag skrev först. Skulle jag lära känna den personen och h*n är snäll, ärlig, rolig, glad osv skulle jag se den vackra människan h*n är innuti...
Svår men intressant fråga...
Ge mig inte skit för mitt svar, svarade helt ärligt på en ställd fråga.
Det är väl en människa som är ovårdad, som ser skitig ut...det är ju inte så attraherande.
Sen är det väl svårt att ge detaljer, det ligger ju i betraktarens ögon. Jag kan ju säga vad jag föredrar men det innebär ju inte att alla andra är fula
ful= oproportionerlig.....ex korta ben och gigantiska fötter. Men då är bara kombinationen ful, det kan likväl vara jäkligt snygga fötter.... Sen är det ju faktiskt väldigt sant att skönhet ligger i betraktarens öga.
Men nej, samtidigt tar jag tillbaka det jag skrev, människan behöver ju egentligen inte vara ful bara för att hon/han är skitig...
Det är för svårt att svara på!
en ful människa, är en som medvetet talar illa om andra, ljuger och sårar människor i sin omgivning. en riktigt ful person kan vara världens vackraste utanpå men en riktigt skit inuti!