• LindaF85

Behöver pepp!

Jag ska på söndag åka till Kreta tillsammans med min mamma och min dotter som är 2 1/2 år. Jag känner mig rätt stressad inför detta. 

Min dotter är otroligt livlig och högljudd av sig. Hon sitter verkligen inte ofta still och just nu är hon inne i en härlig trotsålder där hon testar mig absolut hela tiden. Jag vet att det bara är en 4-timmars resa men det känns väldigt jobbigt. Och jag vill inte att det ska kännas jobbigt för då kommer hon känna av det.

Jag kommer att ha med lite nya leksaker samt en Ipad med filmer på. Jag vill bara klara av det och behöver nog lite pepp...!  

• Svar på tråden Behöver pepp!
  • katalysator

Det kommer nog att gå galant! Se till att hon är utvilad och mätt så kommer hon säkerligen ha fullt upp med alla nya och spännande saker som en flygtur innebär, och inte ha tid att hålla på och trotsa med dig.

• pigglet

Salta pinnar är det optimala snackset på resor. Roar länge, utan sockerkick, utan att söla och smula så värst mycket.

• Ann Lee

Köp ett gäng öronproppar finns för under 20 lappen på apoteket och dela glatt ut till medresenärer som vänder sig om och blänger!

Vi ska också åka snart och har slagit in små presenter (pixi-böcker, kritor, ritblock, russin, kex) som vi ger allteftersom.   

En bärbar-dvd är också praktisk att ha med.   

Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
Svar på tråden Behöver pepp!