Inlägg från: Namine |Visa alla inlägg
  • Namine

Behöver förslag på pojknamn!

Jag röstar på Gorm. Det var nog någon dansk gammal kung eller så som hette det. Och jag tror det skulle passa ihop med vad dina töser heter :D

• Namine
    Sol och Måne skrev 2012-08-06 15:41:26 följande:
    Skitjobbiga Tungan ute.

Just nu har vi Ingo, Troy, Odin och Seth på gemensamma okejlistan. Mannen har Torkel som favorit (kommer ALDRIG på fråga) och annars föreslog han Errol (som faktiskt börjar växa lite, men kommer han inte bli retad för "error" då och passar det verkligen till Mina och Freja..?). Jag har föreslagit Varg oxå Drömmer.
    jag tänker på ugglan i harry potter när jag hör errol. Du vet den som inte kan flyga normalt. ;)
    Varg är jätte sött. träffade en liten varg förut och han var så söt. och det passade liksom också.

• Namine
    Sol och Måne skrev 2012-08-06 15:53:46 följande:
    Haha, det blir ju inte bra!! Själv tänker jag på Eddie Meduza, han hette Errol Skrattande.

haha det visste jag faktiskt inte ens. Man lär sig något nytt varje dag. Men måste säga att jag älskar namnen ni har på era barn hittils. Lite annorlunda men inte konstiga. Helt underbart. Finns hur mycket fint som helst.
  • Namine
    Sol och Måne skrev 2012-08-06 17:51:28 följande:
    Å så min man: "Brand..!? Nej tack". Men ååh Foten i munnen. Snart får han inte va med längre Flört.

Är jätteglad för alla förslag, tack snälla ni!
    haha nej ibland kanske dom bör uteslutas från vissa saker ;) när dom börjar tycka för mycket. utesluter min man när jag ska välja gardiner bland annat för han tycker för mycket. Inte samma sak men ändå.
Svar på tråden Behöver förslag på pojknamn!