Inlägg från: Anonym (a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (a)

bukplastik, före och efter!

Anonym skrev 2012-06-06 14:17:17 följande:
    Jag vet vad UNS är och att det inte ger mörkat under ögonen.
    Förlåt, men är du tappad bakom en vagn? Undervikt kan ge mörka ringar under ögonen, oavsett vad den undervikten beror på. Jag tvivlar på att du ens vet vad UNS betyder. Man kan även ha mörka ringar av ärftliga faktorer, det behöver alltså inte vara något fel. Du borde skämmas som lägger dig i en främmande människas liv på det sättet. Eller hon är kanske inte främmande för dig? Du kanske känner henne men är för feg för att ta upp det IRL? Oavsett, du borde inte ta upp det alls. Jag förstår att du inte vill att hon ska veta vem du är, du är pinsam.
  • Anonym (a)
    Anonym skrev 2012-06-06 14:58:17 följande:
    Märker att du inte vet skillnaden på forum och IRL.
    Helt ärligt, VAD har du emot Beckah? Vad är det som gör att du valde ut just henne att attackera? Eller håller du på så här i alla trådar med alla medlemmar? Lägger dig i saker du inte har med att göra, drar upp saker som är totalt OT för tråden osv? Det lyser genom ganska tydligt att detta är personligt av någon anledning.
  • Anonym (a)
    Anonym skrev 2012-06-06 15:22:04 följande:
    Har inget emot Beckah, känner henne inte så värst bra. Jag såg en bild på henne son och då är det natruligt att vända sig till henne. Eller tycker du att jag borde ha vänt mig till någon annan medlem om hennes son?!

Det är inte personligt mer än att det handlar om hennes son.   
    Så hennes son utmärker sig så extremt mycket att du var tvungen att kontakta henne? Det är faktiskt inte naturligt att ens kontakta en främmande människa för att diskutera hennes barns hälsa. Det är ganska twisted. Om det finns orsak att oroa sig över sonen så tror jag att hennes vänner och anhöriga också ser det och är isåfall de som bör säga något.
Svar på tråden bukplastik, före och efter!