Inlägg från: Krambjörn |Visa alla inlägg
  • Krambjörn

bukplastik, före och efter!

Favoritar.

Ska själv göra en full bukplastik senare under detta året då jag även kommit ner en bit med vikten.

• Krambjörn
    Mamma till Philip Nova Elliot skrev 2012-06-07 10:25:50 följande:
    Jag betalade 42000 för min men med bröstlyftet blev det 70000, fick lite rabatt. Gjorde min på Citadellkliniken i Landskrona. Körde dit på morgonen och min man hämtade mig dagen efter. Jag är 173 cm och har vägt så lite som 47 kg och ändå var magen kvar. Detta var efter första graviditeten men magen blev varken bättre eller sämre efter de andra graviditeterna.
    Men på citadell gjorde operationen?!?
  • Krambjörn
    Vad betalade ni?
    Hur lång väntetid fick ni innan ni gjorde detta?
    Några komplikationer?  
  • Krambjörn

Ni som gjort ingreppet redan hur länge fick ni ligga kvar?
    JAg kommer få vara på plats vid kl 8 på morgonen och åka hem dagen därpå halv 9.

Längtar så mycket efter detta nu och få fixa både buk och byst

• Krambjörn

Ja just jag förlorar man någon vikt på detta eller fylls man av svullnad o går upp i vikt?
    Min byst är tung och väger 1200-1300 och sen har jag då fettet på magen 

• Krambjörn
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-07-06 20:03:48 följande:
    Hur mycket får du betala för ingreppen tillsammans? var ska du göra det?

Skall göra det i LAndskrona (Citadellkliniken) och kommer betala 72,000:- för full bukplastik, bröstförminskning och lyft
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-07-06 20:04:35 följande:
    Någon som vet hur lång tid man ska vänta efter en graviditet/kejsarsnitt innan man är aktuell för operation? Om man lyckats gå ner viktmässigt?

HAr aldrig hört någon gräns utan vad jag fått berättat för mig är att jag måste vara ammningsfri i 3 mån

Svar på tråden bukplastik, före och efter!