• Anna Paulita

Jämställdhetsbonus och skatteutbetalning?

Jag antar att när man ska få ut sin jämställdhetsbonus så får man den senare i år? Typ i höst? De pengarna lär väl inte komma före midsommar?

Någon som vet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 18:06
    Jag kan inte logga in på Skatteverkets hemsida då jag inte får min bank id att funka.
  • Svar på tråden Jämställdhetsbonus och skatteutbetalning?
  • Mamma till flera

Om de e jämnställdhetsbonus sökt för 2011 så kommer de nu med skattepengarna.

• Zara10

Logga in via Explorer om du har nå annat så kan det funka

• Anna Paulita
    Mamma till flera skrev 2012-06-05 18:12:34 följande:
    Om de e jämnställdhetsbonus sökt för 2011 så kommer de nu med skattepengarna.

Så om man har deklarerat via telefon eller på nätet så bör de komma före Midsommar?  Är du säker? På FK sa de i höstas att det kommer efter den slutliga skatten. Trodde det var i höst: Å andra sidan hade nog ingen koll på något annat heller så varför skulle hon haft koll på just det....
  • Mamma till flera

Ja dom betalas ut 7-8 juni

• Zara10

Slutliga skatten för privatpersoner som e deklarerat kommer nu

• Sixxty

Jag har fått mina utbetalda nu tillsammans med övrig skatteåterbäring.

• silavs

Du måste först söka din jämställdhetsbonus.sen kommer dem med skattepengarna

• Anna Paulita

Självklart har jag redan gjort det och fått det beviljat med summan vi/jag ska få!

• silavs

Ok,jag fick det ihop med skatteåterbäringen

• Anna Paulita
    silavs skrev 2012-06-05 20:39:24 följande:
    Ok,jag fick det ihop med skatteåterbäringen

Ok, men hade hade kvarskatt på 1000, men med jämställdhetsbonusen blev det ändå ett överskott. Få helt enkelt vänta och se tills i morgon eller på fredag.
Svar på tråden Jämställdhetsbonus och skatteutbetalning?