• TrueMeaning

Ägglossning på gång? *bild*

Vad tror ni?? Är ägglossning på gång?

Igår när jag testade med äl-test ca kl 17.00 fick jag supersvagt, knappt att andra strecket syntes.

Idag kl 09.30 (morgonurin) fick jag detta test Förvånad 
    Jag ska ta ett senare ikväll tänkte jag och se om det är lika eller om det är lite starkare... 

Eftersom sambon har få simmare men bra enligt provet så vill jag inte att vi har sex i onödan Gråter Vi hade sex igår kväll som tur är men frågan är då om vi kan ha sex ikväll igen eller om vi ska vänta tills imorgon kväll?

Men är det tecken på att ägglossningen är på G? Jag har inte de där berömda flytningarna som alla pratar om, har aldrig haft dem heller Rynkar på näsan
    Men finnar har jag fått, 3 stycken och jag som aldrig har finnar! Jisses vad jag blev förvånad när de ploppade upp!!

Hoppas verkligen på ägglossning då detta är mitt första test sedan augusti som visar starkt streck! Jag hade ju bruna flytningar från 11 april till 25 maj... Kanske det är ägglossning som är på gång. 
    Gud va nojjig man blir då!! 
    Väntan har blivit en del av våra liv
  • Svar på tråden Ägglossning på gång? *bild*
  • liten giraff

Wieee :) ser ju om inte positivt ut! Ska du testa imorn bitti med för att se vart det bär?

Härligt!

• TrueMeaning
    liten giraff skrev 2012-06-06 18:43:23 följande:
    Det ser pos ut ska det stå (om inte så väääldigt nära)!
    Japp ska testa imorgon och i morgon eftermiddag

Det blev ju faktiskt starkare och molvärken sitter ju i än så... denna chans ska inte missas hahaha 
  • April barn

Jag skulle nog ha testat ikväll med om jag var du, runt 9-10 :)

• TrueMeaning
    April barn skrev 2012-06-06 19:28:56 följande:
    Jag skulle nog ha testat ikväll med om jag var du, runt 9-10 :)
    kanske skulle göra det... Kan ta ett innan jag lägger mig
  • StarStruck

Äl-test ska inte göras med morgonurin, vänta till typ 2 på dagen med att ta ett test. Om det nu inte blir pos nu på kvällen.

• liten giraff

varför inte egentligen? jag brukar testa med morgonurin, innan jobbet. har visat ÄL ändå, och när det är stegring tar jag olika tider på dagen!

• TrueMeaning

Här kommer testet från igår kväll.... Tycker det är lite svagare än vid 17tiden (se föregående bild).
    Men jag drog med sambon in i sängen igår så vi kan inte ha missat äl iaf :-P 
    Jag var väldigt öm i tjejmagen igår kväll, kändes nästan som jag inte var tillräckligt upphetsad fast jag var det. Efteråt kändes det som jag hade typ kramp i tjejmagen... 
  • TrueMeaning
    StarStruck skrev 2012-06-06 21:23:46 följande:
    Äl-test ska inte göras med morgonurin, vänta till typ 2 på dagen med att ta ett test. Om det nu inte blir pos nu på kvällen.
    Mellan 10 - 20 kan man ta ett ägglossningstest, men med fördel mellan 14 - 14:30 enligt http://se.babycenter.com/preconception/suspectingaproblem/howovulationkitswork/

men det står att man inte ska ta det direkt på morgon när man vaknar.
    Men det är sällan jag måste gå på toa när jag vaknar eftersom jag är som en pensionär och måste springa upp på nätterna :-P
Svar på tråden Ägglossning på gång? *bild*