• Pimpinellan

Vad är det som händer??

Antar att du ska göra ett VUL till så innan dess kastar du inte in handuken helt tycker jag. Dessutom är det rent skitsnack att medicin inte kan hjälpa bara för att värdena är normala-det kan de visst! Levaxin,Trombyl,progesteron,Fragmin,Innohep,Folacin och Prednisolon t.e.x. Gå privat-då får du garanterat hjälp om nu detta skulle skita sig vilket vi inte hoppas!

• Pimpinellan
    Svansen skrev 2012-06-07 07:12:25 följande:
    Tack för ditt svar. Jag ska på vul idag men utan foster känns loppet kört.

Vad ska jag be om för medicin? Vad gör alla dessa som du nämnde? Frågar man bara typ: kan ni ge mig medicin nu? Eller hur ska man lägga upp det?
    Nu har du kanske varit där redan och jag vet inte hur det gått,men medicinerna har lite olika funktioner:
    Levaxin är för sköldkörteln,för högt värde kan orsaka m.f
    Trombyl förhindrar blodpropp och Fragmin och Innohep är blodförtunnande d.v.s har ungefär samma funktion att förhindra proppar. Finns en tjej här som hade 15 missfall på raken och 16:e gången när hon fick  blodförtunnande fick hon barn! Glad
    Folacin användes mycket förr vid m.f,det är helt enkelt folsyra i jättehög dos
    Progesteron är ju samma hormon kroppen producerar efter äl och vid graviditet. Vissa kvinnor lider lite brist på det och då kan extra progesteron hjälpa. Jättevanlig medicin vid upprepade m.f,jag tar det efter varje äl.
    Prednisolon är steroider och kan hjälpa om ens immunförsvar är för högt och angriper embryot/fostret. Utomlands ger de det mycket oftare än här,vi ligger tråkigt nog rätt efter vad gäller missfall och dess orsaker och vad som kan hjälpa.

Fick du ingen hjälp/förklaring idag så gå privat! Bor du nära Borås finns en jätteduktig läkare som kan hjälpa.
Svar på tråden Vad är det som händer??