• rut

föräldralediga mammor i söderort?

Hej alla, ok om jag också hänger på i den här tråden?
    Jag är föräldraledig, har en dotter på snart 6 månader [hon kom i slutet av februari], och bor i Stureby.. Träffar gärna andra för en fika eller promenad eller vad som helst :].

• rut
    Trulsis83 skrev 2012-08-20 08:11:46 följande:
    Roligt att du också bor i Stureby! Självklart är det ok att du hänger med i den här tråden! Var i Stureby bor du? Vi bor vid Bjuletorg. Jag har en son som snart är 4 månader och en äldre kille som snart är 3 år. Ses gärna för promenader m.m.
    Då bor vi en liten bit ifrån varandra [men inte så långt ändå, hehe], vi bor precis i närheten av Stureby tunnelbana. Ses också väldigt gärna! [Är relativt nyinflyttad, så du kanske ha lust att visa lite andra promenadvägar än den lilla cirkel jag brukar gå runt i] ;].
    nattiizz skrev 2012-08-20 09:03:17 följande:
    Hallå allihopa.. Hur ser veckan ut för er? Nån som har lust att ses någon dag?
    Jag kan när som helst i veckan, förutom fredag.. :]

• rut

Jag ses gärna på onsdag! Är öppen för vad som helst, och har tillgång till bil och pendelkort så jag kan ta mig någon annan stans :].

• rut

Kul att några vill ses! Och jag är på! Fika eller öppna förskolan [vart ligger den i Stureby? har aldrig varit på öppna så det måste jag testa nån dag och se om dottern gillar], oss spelar det ingen roll :].

• rut
    Rebecca 215 skrev 2012-08-21 08:28:31 följande:
    Ni som bor i Stureby, ska ni möjligtvis börja gå på föräldrarträffarna på BVC Stureby idag? Det ska jag, bor i Gamla Östberga

Vi ska inte gå.. "Min" mammagrupp har redan varit, men den missade vi tyvärr.
  • rut

Öppna förskolan funkar här å, vi är morgonpigga så vi kan när som.

.. Och vi skulle ju kunna bestämma en tid och ses vid tunnelbanan och gå dit tillsammans i sånt fall?! :]

• rut

Ja tack för idag, det gör vi gärna igen [typ snart]! :]

• rut

Jag är gärna på fler gånger, då lillskrutten verkade gilla det..
    Vad sägs om att gå dit någon gång nästa vecka redan?

• rut

Najs! Jag är på vad som helst! Kan alla dagar förutom måndag nästa vecka :]. ..

• rut

Någon som har lust att hitta på något nästa vecka? Öppna förskolan i Stureby på onsdag, eller nån fika nån dag? .. Jag och dottern kan ses vilken dag som helst.. :].

• rut

Någon som har lust att gå till öppna förskolan i Stureby imorrn, torsdag?

• rut
    Mirali skrev 2012-09-05 11:29:30 följande:
    Fast.. nu sa vi ju precis fika. Är det fler som vill gå på ÖF istället?

Sorry.. Inte alls meningen att ta över nåt där, hade inte ens sett att ni hade bestämt fika. Förlåt!
Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?