Inlägg från: Missciss |Visa alla inlägg
  • Missciss

föräldralediga mammor i söderort?

Hej! Jag bor i Farsta och har en liten tjej som fyller 1 vecka idag :) Jag är inte riktigt i form för promenader än, men jag hoppas att jag är det snart, och då vore det kul med sällskap, så tänkte att jag favoritar denna tråd :)

• Missciss

Livet som nybliven mamma är underbart och jättejobbigt!! Världens finaste lilla tjej har vi, men oj vad svårt jag har det med sömnen!!

Hur länge ska du/ni vara mammalediga?

• Missciss

Vi har inte hunnit ägna dagis/dagmamma en enda liten tanke.. Har varit så mycket annat.. men,visst har man ett halvår på sig att ställa sig i kö?

• Missciss

Kul att ni hittat varann :)
    Men synd att ni lämnat Farsta ;)

• Missciss

Jag är hemma om dagarna, har iförsej lite saker inplanerade, men följer gärna med om det bestäms något. Om det är fint väder kan det ju vara trevligt att sitta ute i nån park å ha picknick :)

• Missciss

Nu förstår jag varför ni flyttat från Farsta..inbrott i bilen så har ingen bil längre :( Annars skulle jag gärna också träffas. Men hoppas ni får trevligt!

• Missciss

Hmm,jag kan inte onsdag. Egentligen passar nästa vecka mig bättre.
    Men nu har jag ingen koll på vem som e vem här längre känner jag: hur gamla är era barn, å hur gamla är ni, å var bodde ni nu? Fast där vet jag att det var Tyresö för två av er ;)

• Missciss

Jag ses gärna i Farsta någon dag nästa vecka, kanske en fika eller en promenad. Om någon vill.

• Missciss

Jag kan ons eller tors. Min dotter är 2 månader.

• Missciss

Vi kan försöka till tio, är inte van vid att det tar två timmar att komma iväg hemifrån ;) Men vi försöker hinna till tio!

• Missciss

Är det någon kvar tills imorrn nu? Jag tänkte bara komma om inte Felicia sover till tio som hon gjorde idag (lyx :) Så är ju inte helt säkert att jag kommer heller..

• Missciss

En ny dag nästa vecka kanske. Jag kollar här igen imorgon bitti om någon skrivit något mer om imorgon..

• Missciss

Godmorgon, här sovs det fortfarande :)
    Bestämmer vi en ny dag?

• Missciss

Hejhopp, någon som vill ta en liten promenad eller fika imorgon fredag kring ett-tiden?

• Missciss

Vi har gått å blivit förkylda här..inte så farligt, men vi ska väl inte smitta ner nån.. Så vi avvaktar lite just nu..

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?