• Elin 262

ÄRLIGT, Vad tycker DU om de största bloggarna?

Här sparar vi inte på krutet utan är ärliga om vad vi tycker om dessa bloggarna

Underbara Clara - Pryd och lite självgod kanske?

Blondinbella - Lite ödmjukhet hade kanske inte skadat?

Lady Dahmer -
    Gaphals med lite för mycket bekräftelsebehov?

Fyll gärna på med fler bloggar. Vad tycker du, bra och dåligt med respektive? :)

• Svar på tråden ÄRLIGT, Vad tycker DU om de största bloggarna?
  • amandarinen

Clara: smart! Vilka texter hon skriver! Jag blir glad och nöjd när jag läst hennes blogg. Inget shoppingsug som man får hos andra. Bellas kan jag inte riktigt.. Stör mig lite på henne men hon är nog en bra motvikt för unga tjejer som har kissie som idol. Ja när vi ändå pratar om kissie.. Henne blir jag ledsen av, känns sorglig på nåt vis! Stackars lilla fågel. Lady dahmer, maj gad så modig! Hade aldrig visat mina håriga ben. Tycker hon ska ha bekräftelse också. Köns debatt blir ju aldrig tråkigt. Englas showroom, för mycket, hej raringar, känns inte äkta. Produktplacering och smyg inlägg med reklam hon blir också bara smalare o smalare, skulle nog må bra av att prata lite med underbara Clara. Kenza, så otroligt vacker o cool stil. Blir avundsjuk när jag ser henne på bild. Har ni inte läst Karins konstgrepp så gör det! Knasig och inteligent flicka som alltid muntrar upp! Ursäkta den jobbiga texten skriver från telen .

• sawe
    prinsessans dagbok tycker jag mycket om. Skriver om vettiga saker och inte alls så mkt yta som d lätt blir i andra bloggar som ex kissie:). eller jo....visst ger hon tips om utseendet men hon är äkta rakt igenom och inte alls *hej raringar* hela tiden som englas showroom kör med:). hon är även en väldigt ung mamma så det är kul att det har gått så bra för henne trots sin unga ålder. Så den bloggen borde ni läsa ifall ni inte redan har gjort det :)

puss 
  • mfe
    Widerstedt: Sjukt rolig att läsa och skratta åt då hon inte verkar ha alla där hemma, om hon är sån eller inte vet jag inte, men sjukt roligt på ett sätt men ändå tragiskt..

Kenza: Var bättre förr men nu blir den bara tråkigare och tråkigare.

Kissie: Mycket bättre då hon provocerade, nu smyger hon bara in dissar och man stör sig bara på det. 
  • Elin 262
    mfe skrev 2012-06-07 00:44:45 följande:
    Widerstedt: Sjukt rolig att läsa och skratta åt då hon inte verkar ha alla där hemma, om hon är sån eller inte vet jag inte, men sjukt roligt på ett sätt men ändå tragiskt..

Kenza: Var bättre förr men nu blir den bara tråkigare och tråkigare.

Kissie: Mycket bättre då hon provocerade, nu smyger hon bara in dissar och man stör sig bara på det. 
    Ja, kenzas läste jag innan men hon har blivit sjukt tråkig. Kan dock inte sätta fingret på vad riktigt..
  • Duckan

Läser inte nån av dessa bloggar så jag kallar de inte "de största" heller.

Jag är mer ytlig och läser Angelica Blick, Linda Hallberg, Petra Tungården och Sofi Fahrmans bl a.
    För lite familje-input läser jag Graafarnas, Zytomierska och Pernilla Wahlgrens.   

• Elin 262
    Duckan skrev 2012-06-07 10:39:06 följande:

Läser inte nån av dessa bloggar så jag kallar de inte "de största" heller.

Jag är mer ytlig och läser Angelica Blick, Linda Hallberg, Petra Tungården och Sofi Fahrmans bl a.
    För lite familje-input läser jag Graafarnas, Zytomierska och Pernilla Wahlgrens.   

Dem läser jag också. Tycker Angelica Blick är bra men jag skullenog inte klä mej i vissa av hennes outfits. Ibland är det precis som att mest udda kläder vinner.
    Hade de verkligen klätt sig så om de INTE hade en blogg?
  • Duckan

Elin 262, lite extremt är det ja det håller jag med om Gillar Angeicas utseende för mycket för att inte kolla hennes blogg dock. Jag som inte är så ung längre reagerar lite på att hon går barfota i skor med öppen tå i mars redan när det är skitkallt ute All for fashion, men kom igen.

• Elin 262
    Duckan skrev 2012-06-07 11:27:49 följande:

Elin 262, lite extremt är det ja det håller jag med om Gillar Angeicas utseende för mycket för att inte kolla hennes blogg dock. Jag som inte är så ung längre reagerar lite på att hon går barfota i skor med öppen tå i mars redan när det är skitkallt ute All for fashion, men kom igen.

Ja, inget snack om saken, hon är skitsnygg Tungan ute
    Men om du skrev om skorna, det måste vara för fotots skull och sen bytar hon skor efter ett tag Tyst
Svar på tråden ÄRLIGT, Vad tycker DU om de största bloggarna?