• Anonym ("TouchMe")

Dagsutmaningen!

Jag och min partner har bestämt oss för att pigga upp tillvaron inom sex. Slutresultatet vart två olika typer av utmaningar.

En långsiktig utmaning där vi tillsammans kommer överens om vad vi vill göra inom sex, exempelvis 3kant. Vi sätter gemensamt slutdatum då detta skall vara genomfört.

Den andra utmaningen gäller 24 timmar.

Jag skickar exempelvis en utmaning i ett SMS till min partner (1 gång per person & dygn). Där kan det stå: Ta ett kort på dig själv iklädd endast skor. Kortet skall vara taget utomhus med en Ikeabutik i bakgrunden.

Kortet skall vara levererat till mig innan klockan 24:00. Får jag inget sms eller att partnern säger att detta inte kommer utföras, kommer ett gemensamt bestämt straff att utgå till den som inte utfört sitt uppdrag. För tillfället är straffet att tillfredsställa sin partner på önskat sätt i 15 minuter.

Vi har testat detta ett tag nu och tycker det är sjukt roligt, och stundvis även tändande. Prova med din partner, du blir inte besviken.

Är det någon som har idéer på roliga/upphetsande/sexiga straff eller utmaningar??? Berätta, så berättar vi när det är testat och utfört. 

• Svar på tråden Dagsutmaningen!
  • 100kgpappa

En bild där man ser er näck samt ortskylten där ni bor

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym ("TouchMe")

Den är antecknad sedan tidigare, men tack för tipset.

• Anonym ("TouchMe")

Ingen som tycker om idéen eller har tips på fortsättning

• Anonym (kille)

ingenting som jag kommer på nu, men jag hoppas man kan få lite ideer

• Anonym ("TouchMe")
    Lite av vad vi gjort hittills:

Utmaningar till henne:

1. Fotografera när du onanerar analt med något som inte är en sexleksak och grövre än 2 fingrar.
    2. Fotografera när du är naken utomhus, iförd endast skor. (med tanke på ev underlag)
    3. Ge mig en bild på dig, som du vet att jag tänder på. Blir jag inte tänd är uppdraget misslyckat.
    4. Skicka en bild till mig där du visar fittan. Det skall inte vara hemma.
    5. Fotografera när du onanerar i varje rum, med en tillhörande grej till just det rummet.

Utmaningar till honom:

1. Skicka en bild på din kuk i stånd utomhus.
    2. Skicka en bild när du penetrerar något som har  med bilen att göra.
    3. Rita en egen bild på vad familjen betyder för dig.
    4. Skicka en bild där du ollar någons personliga grej.
    5. Ta en bild på ditt  kön framför en lägenhetsdörr i en trappuppgång.

Straffet är för tillfället att under 15 minuter behaga den andra på vilket sätt den än önskar.

Tilläggas ska att alla uppdrag hittills blivit godkända. 

Funderar starkt på att publicera detta på internet någonstans. Utmaningarna alltså med resultat, vet dock ej vart ännu.

• Anonym ("TouchMe")

Undrar vad man skall ge för utmaning idag Obestämd

• Anonym ("TouchMe")

Dagens utmaning

Till Henne:
    Leta reda på det största föremålet du tror dig kunna onanera med och gör det. Bildbevis naturligtvis.

Till Honom: Ta ett nakenkort där du står någonstans utomhus helt näck och sträck på dig som om du kände dig fri.

Jag har redan fått hans bilder :). Bara jag kvar nu då :S 

• Anonym ("TouchMe")

Båda uppgifterna väl utförda.

Någon mer som testat liknande?? Hur gick det??
    Ni kanske också körde via sms??

Berätta.
    Eller berätta vad ni skulle vilja göra  

• robertsson

Hehe härligt sätt att liva upp saker på :)

Svar på tråden Dagsutmaningen!