Dagsutmaningen!
Jag och min partner har bestämt oss för att pigga upp tillvaron inom sex. Slutresultatet vart två olika typer av utmaningar.
En långsiktig utmaning där vi tillsammans kommer överens om vad vi vill göra inom sex, exempelvis 3kant. Vi sätter gemensamt slutdatum då detta skall vara genomfört.
Den andra utmaningen gäller 24 timmar.
Jag skickar exempelvis en utmaning i ett SMS till min partner (1 gång per person & dygn). Där kan det stå: Ta ett kort på dig själv iklädd endast skor. Kortet skall vara taget utomhus med en Ikeabutik i bakgrunden.
Kortet skall vara levererat till mig innan klockan 24:00. Får jag inget sms eller att partnern säger att detta inte kommer utföras, kommer ett gemensamt bestämt straff att utgå till den som inte utfört sitt uppdrag. För tillfället är straffet att tillfredsställa sin partner på önskat sätt i 15 minuter.
Vi har testat detta ett tag nu och tycker det är sjukt roligt, och stundvis även tändande. Prova med din partner, du blir inte besviken.
Är det någon som har idéer på roliga/upphetsande/sexiga straff eller utmaningar??? Berätta, så berättar vi när det är testat och utfört.