• Anonym ("TouchMe")

Dagsutmaningen!

Jag och min partner har bestämt oss för att pigga upp tillvaron inom sex. Slutresultatet vart två olika typer av utmaningar.

En långsiktig utmaning där vi tillsammans kommer överens om vad vi vill göra inom sex, exempelvis 3kant. Vi sätter gemensamt slutdatum då detta skall vara genomfört.

Den andra utmaningen gäller 24 timmar.

Jag skickar exempelvis en utmaning i ett SMS till min partner (1 gång per person & dygn). Där kan det stå: Ta ett kort på dig själv iklädd endast skor. Kortet skall vara taget utomhus med en Ikeabutik i bakgrunden.

Kortet skall vara levererat till mig innan klockan 24:00. Får jag inget sms eller att partnern säger att detta inte kommer utföras, kommer ett gemensamt bestämt straff att utgå till den som inte utfört sitt uppdrag. För tillfället är straffet att tillfredsställa sin partner på önskat sätt i 15 minuter.

Vi har testat detta ett tag nu och tycker det är sjukt roligt, och stundvis även tändande. Prova med din partner, du blir inte besviken.

Är det någon som har idéer på roliga/upphetsande/sexiga straff eller utmaningar??? Berätta, så berättar vi när det är testat och utfört. 

• Svar på tråden Dagsutmaningen!
  • Anonym ("TouchMe")

Dagens utmaning Till henne: Var min domina och slava med mig sexuellt hela dagen, för att till kvällen binda mig och göra precis vad du vill. (detta blir ett straff för mig då jag somnade medans du var i duschen igår). Till honom: Onanera analt med valfri grej analt och skicka mig 3 bilder på detta. Uppdrag ej utfört, pågrund av tidsbrist. Detta innebär även att straff tillkommer kvällens behandling. Vi uppdaterar imorgon vad som hände, för er som är nyfikna...

• Anonym

vi gjorde en "loppa" förut ( en sån man gjorde när man var liten och man fick välja en siffra, en färg och så vek man upp och läste typ , hoppa på ett ben) I den stod det "uppdrag" den andre skulle utföra och ta initiativ till, typ sex på bio, slicka mig på offentlig plats etc

• Anonym

Lightvariant - skicka ett sms till random i telefonboken att man är sugen på något som har med sex att göra. Visa utkorgen att det är utfört.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-11 08:23:42 följande:
    Lightvariant - skicka ett sms till random i telefonboken att man är sugen på något som har med sex att göra. Visa utkorgen att det är utfört.
    Yeah right.

Har en massa jobbkontakter i mobilen. Hade nog inte varit så smart.
  • Anonym ("TouchMe")
    Anonym skrev 2012-06-11 01:05:01 följande:
    vi gjorde en "loppa" förut ( en sån man gjorde när man var liten och man fick välja en siffra, en färg och så vek man upp och läste typ , hoppa på ett ben) I den stod det "uppdrag" den andre skulle utföra och ta initiativ till, typ sex på bio, slicka mig på offentlig plats etc
    Det lät skoj, skillnaden nu är att det är obegränsat. Med en loppa blir man ju lite begränsad även om man försöker skriva ett "stort" ord. Men absolut kul.
    Anonym skrev 2012-06-11 08:23:42 följande:
    Den är lite jobbig, däremot är vi inne på att köra samma variant med ett annat par och utmana varandra. Det får börja simpelt men sen ger det sig nog själv :).

Gårdagens utmaning började med att jag smsa honom och gav honom uppdrag som att massera mig. Sen fick han förbud att röra mig, medan jag rörde honom i form att 
    massera hans kön.

Jag band sedan fast honom i sängen, och tog vad jag ville ha. Han fick inte under några omständigheter komma till orgasm. Jag får lätt multiplaorgasmer, så jag fick nog närmare 10 orgasmer innan han till slut fick fylla mig. Skötte han sig inte undertiden fick han ridpiskan på insidan låren. Han skulle dessutom ligga 110% helt still, vilket var jättejobbigt för honom. Men han fick godkänt och det fick jag med som dominat, efter som det var uppdraget till mig.
  • Anonym ("TouchMe")

Dagens utmaning

Till Honom:
    Lek med dig själv tills det att du kommer, bilder på detta naturligtvis.
    UTFÖRT

Till Henne:
    Agera min tjänare/Sexslav hela dagen. Du har ingenting att säga till om what so ever.
    Flertalet utmaningar kommer under dagen att äga rum. Redan skickade utmaningar. Ta ett porrigt kort som jag gillar. Ta 3 kort på dig själv enligt bifogade poser, naken och utomhus. Vid flertalet tillfällen har sms:et kom och sug mig skickats. Hur resterande dagen kommer att se ut är det ingen som vet ;). 

• Anonym ("TouchMe")

Jag lyckades Inge bra med gårdagens utmaning så straff kommer det bli. Dagens utmaning: Till henne: presentera fler fantasier inom sex för mig i kväll. Till honom: Ta två kort, ett utomhus och ett inomhus där du poserar bakifrån sett. Ingenting om att det skulle vara nakenkort, så två kort med kläder bakifrån vart det. UTFÖRT!

• Anonym (JK)

Jag tycker det här verkar jättespännande och jättesexigt.
    Synd bara att sambon är totalt ointresserad av sex :(
    Men jag följer denna tråd med spänning ;)

• Anonym (Spännande!)

Följer också tråden med spänning. Min älskare har gett mig lite uppgifter, men inget som spelar i samma division...

• Anonym ("TouchMe")

Det kommer strax en blogg med fortsättning, och bilder...jag tjoar när det är igång

• Gopher

Oj! säg till det lät intressant.

• Anonym (Knubbsäl)

Vi följer också denna tråden, mest för att få nya tips och idéer då vi kört med denna sen långt tillbaka. Roligt att se att fler kör med detta.

• Licki2Luu

Men fy va roligt de lät!

En av era utmaningar kan vara att gästspela i min sexblogg :P

Svar på tråden Dagsutmaningen!