• snuppis

Furuvik

Sonen va där med klassen och är sugen att åka igen med oss. Kikade på deras sida efter priser, de står bara om entre, va då entre? Va får man tillgång till då? Djuren badet el åksakerna? Hittar inget om åkband el så ju inte vad senila jag hittar iafal

• Svar på tråden Furuvik
  • Vinterankan

Har också stört mig på deras hemsida, ruskigt svårt att hitta priser. Men om du går på bokning så finns allting där, i typ steg 2 eller något så kryssar man för saker som åkband, entre och annat för varje person och där är det dels angivet per person vad varje sak kostar och så får man ett totalpris också. 

Tyvärr så verkar det vara väldigt fullbokat om man vill övernatta, tog en massa slumpvisa datum och stugorna som vi ville bo i verkade vara fullbokade hela juni och juli. Fast ni kanske bara tänkte åka över dagen. 

• Vinterankan

Kom på att om man bokar boende så får man specialpris på entren, men åkbandet borde ju vara detsamma. 

• Sisisisi

Men har du gått vidare till riktiga hemsidan eller bra kollat på förstasidan? För när du tryckt på "vidare till hemsidan" och sen trycker på "priser" så står det ju pris för entré, åkband, biljetter, ponnyridning, camping mm...

• snuppis
    Sisisisi skrev 2012-06-07 11:26:56 följande:
    Men har du gått vidare till riktiga hemsidan eller bra kollat på förstasidan? För när du tryckt på "vidare till hemsidan" och sen trycker på "priser" så står det ju pris för entré, åkband, biljetter, ponnyridning, camping mm...
    ja jag tryckte på de, men sidan är så seg också för mig så de kan ju va så att inte allt hinner upp innan jag ledsnar 
Svar på tråden Furuvik