• Anonym

Första gången, hur var det?

hej

• Anonym

Jag var 13 år och hamnade med en kille på en lädersoffa. Efter mycket fumlande blev jag av med oskulden i missionären. Ont gjorde det! Det kändes som någon satt en svetslåga i skötet på mig och blödde som en gris gjorde jag. Hade ingen aning om har man skulle göra, men jag hade hört att det var viktigt att tjejen rörde sig, så jag ålade runt som en galning. (Rätt komiskt så här i efterhand)

Killen jag var med gick sedemera under benämningen "mödoms samlaren" han tog nog rekord i att ta tjejers oskuld. Ja, jag kände mig verkligen speciell och utvald...
    Det dröjde länge innan jag verkligen kunde uppskatta sex, men tar igen det nu.
    Kvinna 42

• Anonym
    Anonym (man) skrev 2012-06-07 23:10:36 följande:
    Första gången...
    Hur var det?
    Är du kille eller tjej?
    Hur gammal var du?
    Vart var det?
    Hur gjorde ni?

Berätta gärna nått mer...

Jag är tjej, och var 17 när jag förlora oskulden. Det var med min första pojkvän. Minns inte så mycket detaljer, men jag blev chockad över att snoppen var så liten och att det inte gjorde ont. Har med senare erfarenheter förstått att den stackars pojken var inte särskilt välutrustad.. Haha.
    Det var varken romantiskt eller skönt heller. Hans beniga höfter skavde in i mina lår (missionären, han låg för långt ner) och jag hade inte vett nog att säga till.
    Rätt så värdelöst med andra ord!  ;)
  • Anonym
    Anonym (man) skrev 2012-06-07 23:10:36 följande:
    Första gången...
    Hur var det?
    Är du kille eller tjej?
    Hur gammal var du?
    Vart var det?
    Hur gjorde ni?

Berätta gärna nått mer...

Jag är man

Jag var 27år

I min sambos dåvarande lägenhet i sovrummet.

Vi hade hittat varandra på internet. Det var under vårat första dygn till sammans. På dagen gick vi en lång promenad, på kvällen åt vi en romatisk middag. När det var dags för sängen var jag väldigt nervös och fick inte upp den. Skämdes lite. Hon ledde mig sedan till duschen där hon tvättade min penis för att sedan suga av mig. Kändes underbart. På morgonen vaknade jag av att hon smekte min mandom. När hon såg att jag var vaken satte hon sig grensle över mig och red mig tills att jag kom. Det var riktigt skönt och hon var stolt över att fått tagit min svendom. Hon viste om att jag var "okysst" när vi träffades.
Svar på tråden Första gången, hur var det?