• Illva

Kvik kök?

Jag undrar vad ni har för erfarenheter av Kvik kök? Jag undrar inte så mycket om kvaliten utan mer om hur det fungerade. Kom leveransen i tid? Fattades något? Stämde ritningen de gjort i butiken? Betalade ni handpenning?

Jag undrar helt enkelt om det är en leverantör att lita på. Är på gång att välja kök och har fastnat för ett av deras.

Jag vet att det kan bli problem med alla leverantörer, man kan ha otur, men man vill ju inte köpa något som har ett rykte om sig att strula.

• Svar på tråden Kvik kök?
  • RäkanOjag

Hej,

Jag har jobbat på Kvik kök i 4 år, inte längre dock, nu säljer jag andra kök!

Kvik är franshise ägda butiker vilket innebär att allt beror på vem som driver butiken! Man betalar handpenning på alla kök oavsett vilket märke,eftersom det är en skräddarsydd lösning för just dig måste ju även du visa att du är seriös! Man bokar tid och ritar köket i butiken och samma säljare följer dig hela vägen så du endast behöver ha kontakt med en person!!

Med vänlig hälsning, //

Ska du handla i Stockholm? Då rekommenderar jag Infra City! Dom är grymma!

Leveranser kommer i tid, och personalen är väldigt engagerad och kunnig!

• Smurry

Vi har ett kviq kök! Jag är jättenöjd. Min man hade satt in det innan jag flyttade in här och han säger i allafall att de var toppen och han verkligen fick den hjälp han ville ha!

Svar på tråden Kvik kök?