• Gurkan

letar efter en upsy daisy docka!

Har en tvååring här hemma som helt kärat ner sig i upsy daisy! Så jag letar efter en mjuk daisy docka. Allt jag hittar är på toys r us och den är bara 15 cm lång och jag tycker det är lite ynkligt. Det finns en på 30 cm men då måste man köpa sängen med och den är rätt onödig men visst finns det ingen annan så. Hjälp mig hitta en daisy docka!

• Svar på tråden letar efter en upsy daisy docka!
  • Alexi

Jag köpte en sån på typ ica maxi men det var kanske två år sedan. Det är en mjuk docka, typ 3 dm lång.

• Acelise

De säljs inte i Sverige längre, tror jag.

Letade för drygt ett halvår sedan, men gick inte att hitta.

Det är ju en brittisk serie, så satsa på Amazon eller annan nätbutik i Storbr! 

• Gurkan

Biinzan, precis en sån! Synd bara att det inte står hur stor den är

• Lotta o E

Hej!!
    Jag bor på en lite mindre ort och här har vi en riktigt bra leksaksaffär!!
    Vi var där i förra veckan och jag har för mig att jag såg Psy-Daisy dockor i lite större format där. Så mitt tips är att kolla leksaksaffärer om ni åker till andra städer under semestern. Fanns ju mycket sådana leksaker för inte så längesen, så det måste ju finnas kvar här o där.. Annars kolla tradera. Jag köpte en talande MakkaPakka där för ca ett år sen. En säljare som heter något i stil med london.u.k tror jag. Hon/han säljare eller iaf sålde en hel del från Drömmarnas trädgård, nytt från England. Lycka till!! 

• Lotta o E

Haha.. Vilka formuleringar jag fick till.. Hoppas du hängde med ändå.

• Gurkan

Jag hängde med Lotta o E!
    Kollade tradera innan jag skrev men det fanns ingen Daisy men jag beställde dockan från filur lite i blindo så där. Har ingen aning om hur stor den är men förhoppningsvis inte för liten. Dyr som attan men vad gör man inte för sin plutts första ordentliga kärlek ;) 

• Gurkan
    Pippi Långstrump skrev 2012-06-09 07:02:53 följande:
    Har handlat leksaker på ebay. TS docka verkar stor om man tittar på flickan som håller dockan.

Kikade faktiskt på amazon men frakten skulle bli över 150 kr och då blev det en väldigt dyr docka. Men tack för tipset! Hoppas också på att bilden visar sig stämma hyfsat
Svar på tråden letar efter en upsy daisy docka!