Min älskling porrsurfar!!!!!!
Loriyana skrev 2012-06-09 10:51:06 följande:
Förr slog nästan alla föräldrar sina barn (aga)...betyder det att det är rätt? Bara för att en majoritet gör något betyder INTE att det är bra. Ska vi titta på fakta så är det faktiskt så att majoriteten av Sveriges befolkning har någonsin snattat från en affär. Betyder det att det är moraliskt rätt och riktigt att snatta? Den här jävligt tråkiga inställningen att "alla andra gör det" är precis det som får folk att bete sig som svin. För om "alla andra gör det" då måste det ju vara ok.Jag blev mobbad i skolan och fick höra detta ofta. "Jamen alla andra slår ju henne och retar henne". Folk rättfärdigar dåligt beteende pga "alla andra" och jag önskar att människor kunde börja tänka lite själv och inte följa den stora massan av "alla andra" som några jävla nickedockor utan egen integritet eller omdömme.
Jag väljer att gå emot "alla andra" och se kvinnorna och männen i porrindustrin som MÄNNISKOR med ett VÄRDE istället för en jävla produkt till för andras njutning. Vi klarar oss utan porr, DET är ett faktum. Porr skadar, DET är också ett faktum.
Och nej, alla killar tittar inte på porr, alla tjejer tittar in på porr. Porrtittandet har alltså inget med könet att göra, utan 90% av dom som tittar på porr är snarare missnöjda med sitt sexliv. Men istället för att gå in på porrsidan, gå in på en hemsida till en sexterapeut istället och få erat sexliv till världens drömsexliv!