Min älskling porrsurfar!!!!!!
Loriyana skrev 2012-06-09 08:15:31 följande:
Att riktiga MÄNNISKOR är inblandade är INTE en "liten detalj". Har folk verkligen ingen respekt för sina medmänniskor längre? Jag skulle inte vilja att min dotter var i porrbranchen, jag skulle inte vilja se min mamma i den industrin...eller mina systrar eller mina bröder. Varför ska jag då förvänta mig att andras systrar, bröder, barn och föräldrar ska ställa upp enbart för min sexuella njutnings skull? Det är INTE värt det. Jag har kärlek för mina medmänniskor och jag vill inte att de ska råka illa ut, vilket jävligt många gör i den branchen.Och nej jag har inte en iphone heller och jag gör mitt bästa för att vara uppdaterad över hur människor behandlas där jag får mina produkter ifrån.
Du skriver själv att du kollar upp de produkter du köper, men det går ju faktiskt att göra med porr också. Bara för att du inte gillar porr betyder det inte alla som medverkar gör det ofrivilligt.
Och jag vet att man inte MÅSTE utnyttja porr men man måste (i princip) skaffa kläder, men oavsett så är principen samma.