Inlägg från: Anonym (PORR) |Visa alla inlägg
  • Anonym (PORR)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Men herregud! VAd fan tjejer.....( ni som är antiporr)...

Jag är tjej och tittar på porr så ofta jag har möjlighet. Det innebär ju inte att jag inte är attraherad av min underbara och sexiga sambo. Jag hoppas verkligen att han också tittar på porr och jag hoppas att han får underbart sköna orgasmer, precis som jag får.

Det är INGET fel i att din kille tittar på porr.....Börja titta tillsammans, eller titta själv. 

OCH SLUTA VARA SÅ JÄVLA PRÄKTIGA!

Lev, knulla och ät yougurt:) 

• Anonym (PORR)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 13:25:51 följande:
    Fast bara för att du (som tjej, varför du nu skulle påpeka det? känner du dig som en bättre tjej som du "tillåter porr?) så betyder inte det att alla andra människor tycker om att onanera till porr, eller bara älskar att sin partner gör det. Ingenting är mer rätt än det andra, man får försöka respektera varandra i varje relation och försöka komma fram till en lösning där ingen blir sårad. Går det inte får man gå isär och hitta en annan som passar en bättre.
    Precis, så vad är problemet?!
    Jag är glad att jag inte är en, som Ts, eller som många andra!

Tro mig, majoriteten av,  i detta fallet män, ser på porr. 
  • Anonym (PORR)
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:39:59 följande:
    Precis, och jag tittar på sci-fi filmer för att jag vill att jorden ska bli invaderad av aliens!
    hahaha....:D
  • Anonym (PORR)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 13:42:02 följande:
    Fast varför är du glad över att du inte har något emot en kille som tittar på porr? Känns det bara lättare att hitta en att tillbringa livet med? Eller strävar du efter att inte var den känsliga tjejer som pratar känslor och som tar upp saker som inte känns okej?

Vad jag förstått efter ett antal år på FL så är majoriteten av tjejer här riktigt osäkra, här får dom lära sig att acceptera mannens handlingar i alla situationer. Majoriteten av killar är riktiga mansgrisar som ligger på sofflocket och tittar på porr istället för att få med tjejen till en parterapeut. Men sen finns det härligt folk här också. Men varför lyfter du så gärna fram att du minsan är en tjej som är såå mycket bättre än andra tjejer för att du tillåter en kille att titta på porr? Ja du får det att låta så. Låter som om du är en väldigt osäker tjej. Vill säga att du skulle vara en lika underbar tjej även om du inte tillåter en kille titta på porr, och ja, du skulle kunna hitta en sån ganska lätt faktiskt.
    MEn oj, detta påhopp ( kvinna) , så vet vi vad du är också;)
    Det är bra nu...ett tips till dig, sen kommer jag lägga ner detta skriveriet med dig för jag ska se på en mega härlig porrfilm.....Se du en med!

Puss på rumpan:) JAG Är BÄST!
  • Anonym (PORR)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 13:47:31 följande:
    Fast nej nu har du fel. Jag tittar redan på porr sedan tre år tillbaka. 
    respekt ;)
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!