Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Släpp det TS, man har ofta ett gemensamt sexliv och sen ett eget med sig själv, inget konstigt där. Sen fattar jag inte varför porr vips skulle göra dig billig på något sätt. Hur står det till med egenvärdet och självkänslan?

Jag skall på MetalTown, skall du med?????
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-09 15:43:02 följande:
    Det är en bra fråga. Jag kan förstå om man ogillar porr, men varför gör det DIG billig?
    Jag kan också köpa att man ogillar porr, tycker däremot inte att man har med den andres privata sexliv att göra, oavsett om den ser på porr och onanerar eller bara onanerar eller vad man nu gör, så länge inte saker går ut över det gemensamma sexlivet och man ratar en partner bara för att onanera, så kan jag inte se ett problem.

Jag porrsurfar, jag onanerar och ingen av min fd pojkvänner har haft något problem med det, ingen har ens någonsin frågat eller nämnt det.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-06-09 15:45:38 följande:
    Hon kanske känner att sambon väljer porr framför sex med henne och då blir hon inte mer värd än porr?
    Fast hur går det ihop med deras annars fantastiska sexliv, vart finns logiken?
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-06-09 15:53:14 följande:
    Jag uppfattade det som att sexet var fantastiskt när de väl hade sex, inte att hon var nöjd över sexlivet som helhet? TS saknar uppenbarligen något, om det bottnar i att hon vill ha sex oftare eftersom hon inte känner att hennes sambo åtrår henne lika mycket som förr eller om det beror på att hon verkligen vill ha sex oftare än de har, hade varit intressant att veta
    Tänk vad olika man tolkar precis samma text. Ja de hade vart intressant att få svar på, de är lite svårt att råda om man inte riktigt vet hur det ligger till känner jag.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!