Min älskling porrsurfar!!!!!!
Herregud vilken sjuk man du har ts! Jag tycker att du ska ringa soc och anmäla honom med en gång!! Det han håller på med är onormalt, kvinnoförnedrande och han måste vara en mycket sjuk person som porrsurfar! De fåtal människor som porrsurfar i dagens samhälle är i behov av hjälp och psykisk vård så jag tror att soc skulle kunna hjälpa honom att inse hans problem....
Eller inte!
Jag tror att de flesta någon gång har porrsurfat. Jag gör det då och då och jag är tjej i ett samboförhållande med bra sexliv med en kille som jag älskar och tänder sjukt mycket på. Det där är bara jag gör av spänning, tristess en tråkig vardag ensam hemma och för att ha lite kul för mig själv. So what? Jag hade inte brytt mig för fem öre om min kille porrsurfade. Jag har till och föreslagit att vi ska se på porr ihop ibland. Han är dock inte lika inne på det spåret som jag. Tagga ner ts och bry dig inte om det! Inget är fel på din man och jag tror absolut att han tänder på dig! Det där att han porrsurfar har nog inte alls med dig att göra liksom. Så är det för mig i alla fall!