• Dr Mupp

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Hans porrsurfande har inget med dig att göra. Han har rätt till sin egen sexualitet, precis som du har rätt till dig. Jag är övertygad om att du ibland fantiserar om sex och onanerar. Du kanske till och med gillar att läsa sk "tantsnusk". Det är precis samma sak med porrsurfandet. 

Om du inte kan se att porrsurfandet inte har nått med dig att göra kommer du få problem, för majoriteten av alla karlar porrsurfar, så är det bara. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    catdancing skrev 2012-06-09 16:45:27 följande:
    Jag kommer inte att få problem, Jag HAR redan problem annars hade jag inte skrivit här. Han skulle inte gilla om jag onannerade. Och dessutom så har vårt samliv ändrats från att älska till att ha sex, vilket är 2 vitt skilda saker
    Ja men dumpa äcklet då. Om du inte står ut med att han porrsurfar så är det ju bara att dumpa, du kan kanske hitta en annan man som känner som du inför porr.

Vad är skillnaden mellan att älska och ha sex? För mig är det samma sak och för mig är det också självklart att sexlivet förändras med tiden. Skulle ju vara aptrist om man körde samma sak fem dagar i veckan i tio år.  
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!