Inlägg från: Anonym (precis så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (precis så)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Dr Mupp skrev 2012-06-09 06:35:53 följande:
    Hans porrsurfande har inget med dig att göra. Han har rätt till sin egen sexualitet, precis som du har rätt till dig. Jag är övertygad om att du ibland fantiserar om sex och onanerar. Du kanske till och med gillar att läsa sk "tantsnusk". Det är precis samma sak med porrsurfandet. 

Om du inte kan se att porrsurfandet inte har nått med dig att göra kommer du få problem, för majoriteten av alla karlar porrsurfar, så är det bara. 
  • Anonym (precis så)
    Loriyana skrev 2012-06-09 07:12:01 följande:
    Nej det är INTE samma sak! Om man läser "tantsnusk" eller fantiserar medans man onanerar...då är inga riktiga människor inblandade. Så hur kan du jämföra de sakerna? Porrindustrin är fruktansvärd, många kvinnor och män utnyttjas och behandlas dåligt. Porrindustrin är också bas för sexhandel och prostitution. Själv skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med någon som väljer att stödja den industrin.  
    Nu framgår det ju iofs inte av TS om personen ifråga tittar på mainstreamporr som kan antas vara "fruktansvärd" eller om han kanske tittar på amatörporr som folk av helt egen fri lust och vilja lagt upp på nätet.
  • Anonym (precis så)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 20:06:13 följande:
    Fast skulle inte DU känna dig billig om du försöker klä upp dig i sexiga kläder och ta initiativ till sex när mannen fortsätter konsumera porr mer än han har sex med dig?
    Är inte det en vulgärtolkning av vad TS egentligen har skrivit? Att mannen konsumerar mer porr än han har sex med henne?
  • Anonym (precis så)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 20:22:28 följande:
    Nej romantiska komedier eller actionfilmer med sexscener är inte samma sak som porr.

Har du nån gång sätt en porrfilm? Det är sex, kanske till och med väldigt rått sex rakt igenom, från början till slut. Ev en början där dom kanske sitter på ett fik för att sen ha sex i busken, men det är fortfarande sex rakt igenom hela filmen.

I en "vanlig" film där det kanske kommer en sexscen får man många gånger inte ens se könet (kanske baksidan av hans rumpa eller en liten bit av ett bröst) och scenen varar i några sekunder av hela filmen som är i 2 timmar.

STOR skillnad.  
    Knäckfrågan är ju då: Vad är det som får någon att känna sig "billig" av porr? Varför skulle man inte kunna känna sig lika billig av att partnern blir pirrig av en riktigt bra romantisk film utan kuk och fitta? Det väcker ju en känsla hos partnern, precis som porr.
    Så varför är den ena SJÄLVKLART okej medan den andra är så fel?
  • Anonym (precis så)
    Anonym skrev 2012-06-09 20:50:11 följande:
    Om det var så att TS försökt göra förhållandet mer romantiskt, gjort romantiska gester och ansträngt sig för att skapa ett närmare och varmare band till sin sambo, men utan någon respons, så är det väl inte omöjligt att hon skulle känna sig billig om hennes sambo satt och kollade romantiska komedier med jämna mellanrum.
    Men återigen... av det TS har skrivit så finns det väl (såvitt jag kan se) INGET som säger att hon har gjort allt detta utan respons. Tvärtom så skriver hon ju att de har sex varje dag, ibland flera gånger på en dag.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!