• CygnusX1

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Ligger felet i porr, att man filmar när olika personer har sex, eller ligger felet i att ha sex?

• CygnusX1

Porr skadar ingen. Det är bara ett nymoralistiskt testuggande från vänsterfeminister.
    Inget fel på sex i bild eller ord. sexcensur har vi haft förrut - tack. 

• CygnusX1
    Anonym (tjej 32) skrev 2012-06-10 09:31:11 följande:
    Så var mitt ex också och han porrsurfade inte, han kollade inte porr öht. Jag kunde gå i underkläder eller naken förbi och noll respons. Min nuvarande kollar porr mer eller mindre dagligen och skulle jag gå förbi i underkläder så skulle jag inte få vara i fred. Han skulle tända direkt vad han än höll på med. 

Jag skulle också tända, om en kvinna kom förbi i bara underkläder, eller utan ;)
  • CygnusX1
    Fabella skrev 2012-06-29 16:11:34 följande:
    Porr är ju fantastiskt! Jag blir skitkåt av porr o kollar ofta när jag är själv hemma. :-P Sen när sambon kommer hem så möts han av en plaskvåt fitta. Han har aldrig klagat. Jag har inget emot att han tittar på porr heller. Det är ju bara ett plus för mig om hans kuk savar och han är extra snuskig med mig sen.

Ibland tittar vi tillsammans på något som båda gillar. Det är hett
    Helt klart tittar jag mycket på porr, och gillar det. Det är härligt att se hur andra knullar. Sex är naturligt och en del av vårt liv. Nymoralisterna vill ha förbud och kontroll.
  • CygnusX1
    Anonym skrev 2012-06-30 21:17:43 följande:
    Är jag ensam om att vara tjej och kolla mycket å porr..? Jag gillar min kille lika mycket för det, det har liksom inte med honom att göra, jag tycker onani och sex är lite olika saker. 
    Ibland fantiserar jag tom om honom, heh... Knäppt kanske? Jag vet inte.  

Tror inte du är ensam, men kanske är det vanligare att killar tittar på porrfilmer.
  • CygnusX1
    Accentnougat skrev 2012-06-30 23:00:53 följande:
    Jag kommer aldrig fatta de tjejer som inte kan acceptera att deras män kollar på porr. Jag har nog aldrig träffat på en kille som inte gillar porr. 
    Men prata med din man. Fråga vad det är han gillar med porr. Kanske kan ni kolla tillsammans och att du också lär dig att uppskatta det. 
    Tittar gärna ihop med dig.Flört
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!