Inlägg från: Anonym (tjej 32) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej 32)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Förstår inte problemet med att kolla porr. Jag träffar en man med stor sexlust och han kollar porr mer eller mindre dagligen. Ser det inte som ett problem eftersom jag vet att han utan tvekan väljer mej före porren. Nu har vi inte möjlighet att träffas alla dagar och då gör det väl inget om han kollar porr när vi inte kan träffas. Att han kollar porr och runkar påverkar inte vårt sexliv, vi har lika mycket sex ändå. När vi träffas så har vi sex ett par gånger om dan och skulle tiden finnas skulle vi säkert kunna ha mera. Han vet också att porrfilm är just film och att det inte funkar riktigt på samma sätt när man har sex. 

• Anonym (tjej 32)
    catdancing skrev 2012-06-10 06:26:17 följande:
    Tack för alla svar, Jag har inte fattat riktigt fattar hur jag svarar alla men någon kan kanske hjälpa mig, hahaha. Till en början så är jag INGEN moraltant överhuvudtaget. Och varför känner jag mig billig???? ja det är en bra fråga, det är ju en känsla och känslor kan vara svåra att förklara. Men jag har ansträngt mig, Köpt "fina" sexiga underkläder, INGA VULGÄRA. Men han märker inte dem. Jag kan gå genom tv-rummet i ett nytt sätt underkläder och han SER inte. Och i nästa andetag så kan han ställa sig och porrsurfa och glo på den skiten. Då känner jag mig billig för jag får ingen uppmärksamhet för det jag gör. Tydligen är det inte tillräckligt.............. sexigt eller något. Jag vet inte
    Så var mitt ex också och han porrsurfade inte, han kollade inte porr öht. Jag kunde gå i underkläder eller naken förbi och noll respons. Min nuvarande kollar porr mer eller mindre dagligen och skulle jag gå förbi i underkläder så skulle jag inte få vara i fred. Han skulle tända direkt vad han än höll på med. 
  • Anonym (tjej 32)
    catdancing skrev 2012-06-11 06:38:25 följande:
    Ja han vet vad jag tycker om porr, vi har diskuterat det efter att en av mina vänners man porrsurfade, varför sa han då inte att han tyckte det var ok??? Ärlighet är vikgit för mig i parförhållande och vänner emellan. Som man behandlar andra blir man själv behandlad, jag skulle inte hålla på med något som jag vet att min sambo inte skulle uppskatta eller som skulle såra honom på något sätt. Då har jag tappat tilliten. Vi har pratat lite om detta och på frågan, trodde du att jag skulle uppskatta detta??? så svarade han nej. Vi har suttit och kikat på andra sidor tillsammans. Olika ställningar och tips och trix på Lustjakt.se och det är något helt annat för mig än porrsidorna. Han skulle inte uppskatta om jag onannerade, på frågan varför så sa han. Jo jag skulle ju undra varför inte jag kan tillfredställa dig???
    Det du skriver sist är ju lika galet det med, självklart får du onanera om du vill. Det har inget mer ert sexliv att göra. Jag onanerar nästan dagligen bara för att det är skönt. Min kille vet om det och uppmuntrar mej till att göra det. Oftast så skickar jag i väg ett hett sms till honom före eller efter och han tänder direkt. Han vet vad jag gör och han älskar det. Han skickar heta sms åt mej när han sitter och är kåt och jag älskar det. 
  • Anonym (tjej 32)
    catdancing skrev 2012-06-11 06:40:52 följande:
    MMMM då hade nog grejen varit en annan. Alltihopa hänger kanske ihop med att han har visat mindre uppmärksamhet åt mig den senaste tiden.
    Men då är det ju där problemet ligger och inte porrsurfandet i sig. Tror det bästa är om ni kan sätta er ner i lugn och ro och prata om det. Anklaga inte honom och bli inte arg för då tar han troligtvis inte till sig det du säger. Berätta lugnt hur du känner och att du vill ha en förändring, att du vill bli uppskattad och få uppmärksamhet.

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!