Min älskling porrsurfar!!!!!!
Janice01 skrev 2012-06-11 13:02:34 följande:
Jaså du är med i den här porrtråden också med liknande namn som i det andra....Man behöver inte Acceptera porr men man skall ge faaan i att försöka bestämma över andra onanivanor som du gör!
Att du inte gillar porr är en sak, men andra gör det, det är en sak som DU måste acceptera!
Väldigt klokt skrivet!
Alla är vi olika och tycker inte samma...
Jag kan ha en förståelse till kvinnor som inte tycker om porr för att de själva inte känner att de räcker till och eller av någon annan anledning inte tycker om det...
Själv älskar jag porr och tittar ofta tillsammans med min man, men vi tittar även var för sig i mellanåt med!
Jag tycker det är tråkigt när kvinnor ser detta ur en negativ synvinkel, och även om era män tittar på porr betyder det inte att han inte attraheras eller tycker om er mindre för det!!!
Vissa använder förspel i form av fysisk kontakt, andra via psykisk och ingen kan säga att något av de är fel.
Sen kan vi som personer vara i mer behov att "lätta på trycket" och killar kan ibland vara väldigt krävande om man ska finnas till hands flera ggr per dag, eller så är vi inte hemma när de blir sugna, Men detta gäller även oss kvinnor eller så är jag onormal...
Jag är säker på att din sambo är otroligt atraktiv av dig ändå!!!
Kan du inte försöka vara med någon gång och se om du ändrar uppfattning, allt blir roligare tillsammans;)
Hoppas det löser sig för tr....