• grind

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Loriyana skrev 2012-06-09 07:12:01 följande:
    Nej det är INTE samma sak! Om man läser "tantsnusk" eller fantiserar medans man onanerar...då är inga riktiga människor inblandade. Så hur kan du jämföra de sakerna? Porrindustrin är fruktansvärd, många kvinnor och män utnyttjas och behandlas dåligt. Porrindustrin är också bas för sexhandel och prostitution. Själv skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med någon som väljer att stödja den industrin.  
    Då ska du nog bli lesbisk.

Så gott som alla män ser på porr till och från. 
  • grind
    Loriyana skrev 2012-06-09 08:15:31 följande:
    Att riktiga MÄNNISKOR är inblandade är INTE en "liten detalj". Har folk verkligen ingen respekt för sina medmänniskor längre? Jag skulle inte vilja att min dotter var i porrbranchen, jag skulle inte vilja se min mamma i den industrin...eller mina systrar eller mina bröder. Varför ska jag då förvänta mig att andras systrar, bröder, barn och föräldrar ska ställa upp enbart för min sexuella njutnings skull? Det är INTE värt det. Jag har kärlek för mina medmänniskor och jag vill inte att de ska råka illa ut, vilket jävligt många gör i den branchen.

Och nej jag har inte en iphone heller och jag gör mitt bästa för att vara uppdaterad över hur människor behandlas där jag får mina produkter ifrån.  
    Om du har kraven att din partner ska ha samma inställning så bör du bli lesbisk.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:16:14 följande:
    Ja och se hur missnöjda de är med sina S.K Sexliv!!!! Många inser inte hur dåligt deras fruar mår och att de skulle få ett bättre sexliv om de slutade men de blir ju hjärntvättade.
    Män ser på porr även om de är nöjda med sitt sexliv. Det ligger i mannens biologiska drift att variera sig vad gäller sexuella partners. Förr gick männen till prostituerade. Idag tittar de på porr.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:24:04 följande:
    Det finns män som klarar sig utan porr så man måste inte bli lesbisk...
    Hur vet du det?

Jag kan garantera dig att den absoluta majoriteten av de som påstår att de inte tittar på porr gör det ändå. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:35:28 följande:
    Jo, har man en sån inställning som du har kan det inte vara lätt att leva! Så tragiskt.
    Vilken inställning pratar du om?

Att nästan alla män tittar på porr är fakta. Har inget med inställning att göra. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:36:59 följande:
    Ja men nu fattade du inte alls vad jag menade! FRUARNA är missnöjda med att mannen tittar på porr och blir avtänd och vill inte ha sex med maken, alltså blir han missnöjd med sitt sexliv (vilket hälften av alla män är), slutade han titta så skulle det blir mer riktigt sex, men det verkar många män inte fatta. Du ser förmodligen inte heller kopplingen.
    Jo, jag ser kopplingen. De flesta män är dock så smarta att de gör det på ett sätt så att partnern inte märker något!
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:43:13 följande:
    Menar du att alla män gick till horor förr då??
    Så gott som ja. Så är det fortfarande i vissa kulturer i världen.
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:43:13 följande:
     Och att män måste variera sig??? 
    Nej, det måste man inte.

Vi har många biologiska drifter som vi inte följer. 

• grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:41:10 följande:
    De flesta tjejer verkar ju veta om det. Och väääldigt många tjejer blir äcklade...läs TS.
    Tror det är väldigt många tjejer som inte vet om det. Självklart är det illa om mannen gör kvinnan medveten om dennes porrsurfande om han vet att hon är negativt inställd (och det är de flesta kvinnor).
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:39:35 följande:
    DIN INSTÄLLNING om att män ljuger. Iså fall är män bara fega,
    Det är ingen inställning. Jag vet att väldigt många män ljuger om det här av hänsyn till sin partner för att de inte vill göra henne upprörd.
  • grind
    Simon 681 skrev 2012-06-09 08:55:12 följande:
    Skulle det inte kunna vara en omvänd kasualitet där? Karln börjar konsumera porr när och därför att sexlivet har havererat? Har faktiskt lite svårt att tro att karlar tittat på porr istället för att ha det mysigt med frugan, om de har dessa båda alternativ tillgängliga. 
    Lägg inte detta på kvinnan då det inte har något med henne att göra huruvida mannen porrsurfar eller inte. 

Att mannen är hetare i början på en relation är naturligt och beror på att den nya kvinnan just är variation. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!