• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

grind skrev 2012-06-09 08:12:34 följande:
    Då ska du nog bli lesbisk.

Så gott som alla män ser på porr till och från. 
    Ja och se hur missnöjda de är med sina S.K Sexliv!!!! Många inser inte hur dåligt deras fruar mår och att de skulle få ett bättre sexliv om de slutade men de blir ju hjärntvättade.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:17:56 följande:
    Om du har kraven att din partner ska ha samma inställning så bör du bli lesbisk.
    Det finns män som klarar sig utan porr så man måste inte bli lesbisk...
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:26:48 följande:
    Hur vet du det?

Jag kan garantera dig att den absoluta majoriteten av de som påstår att de inte tittar på porr gör det ändå. 
    Jo, har man en sån inställning som du har kan det inte vara lätt att leva! Så tragiskt.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:25:41 följande:
    Män ser på porr även om de är nöjda med sitt sexliv. Det ligger i mannens biologiska drift att variera sig vad gäller sexuella partners. Förr gick männen till prostituerade. Idag tittar de på porr.
    Ja men nu fattade du inte alls vad jag menade! FRUARNA är missnöjda med att mannen tittar på porr och blir avtänd och vill inte ha sex med maken, alltså blir han missnöjd med sitt sexliv (vilket hälften av alla män är), slutade han titta så skulle det blir mer riktigt sex, men det verkar många män inte fatta. Du ser förmodligen inte heller kopplingen.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:37:45 följande:
    Vilken inställning pratar du om?

Att nästan alla män tittar på porr är fakta. Har inget med inställning att göra. 
    Ja, men om du ska komma dragandes med RFSU:s undersökning som ingen hittar så bryr jag mig inte. Men om det nu skulle vara sant så är det ändå 3% av alla män som inte tittar....ganska många män faktiskt.

DIN INSTÄLLNING om att män ljuger. Iså fall är män bara fega,
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:39:04 följande:
    Jo, jag ser kopplingen. De flesta män är dock så smarta att de gör det på ett sätt så att partnern inte märker något!
    De flesta tjejer verkar ju veta om det. Och väääldigt många tjejer blir äcklade...läs TS.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:25:41 följande:
    Män ser på porr även om de är nöjda med sitt sexliv. Det ligger i mannens biologiska drift att variera sig vad gäller sexuella partners. Förr gick männen till prostituerade. Idag tittar de på porr.
    Menar du att alla män gick till horor förr då?? Och att män måste variera sig??? Är det inte fler kvinnor som är otrogna än män???
  • Fridayyy
    Simon 681 skrev 2012-06-09 08:55:12 följande:
    Skulle det inte kunna vara en omvänd kasualitet där? Karln börjar konsumera porr när och därför att sexlivet har havererat? Har faktiskt lite svårt att tro att karlar tittat på porr istället för att ha det mysigt med frugan, om de har dessa båda alternativ tillgängliga. Jag har instinktivt svårt att tro att särskilt många karlar tittar på en massa porr när förhållandet är nytt och allt klickar. Jag tippar på döda romanser, sexliv som har havererat och skambelagda smygrunk mitt i natten, lika mycket för att döva ångest som att få en utlösning.
    Jag tror som du, men det erkänner inte många.
  • Fridayyy
    Frankk skrev 2012-06-10 08:35:21 följande:
    I slutändan blir den här frågan för mig en fråga om hurvida det är rätt att försöka bestämma över en annan människa. Beroende på vilka överenskommelser man gjort. Har du ts gått in i relationen tydlig att du ej accepterar porr? Förmodligen inte. Är det en vedertagen outtalad sanning att om man tittar på porr har man gått över gränsen. Förmodligen inte.

Då är det tyvärr du som äger problemet något mer, även om jag delvis kan förstå att man kan bli kränkt så riskerar du att kränka honom, om du förbjuder honom.

"Jag har tappat tilliten totalt till honom." På vilket sätt har han svikit dig?
    Men det räcker väl om hon säger det nu så får han svara om han klarar av att leva utan porr, eller så får hon leva med att han tittar på porr eller så får de dela på sig och hitta en mer likasinnad.
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 10:48:05 följande:
    Hur kan man  jämföra porr med att vara otrogen? Det är ändå bara något som triggar igång fantasin. Skulle det vara ok att era män onanerade utan porr då? Möjligtvis fantiserar om grannfrun eller barnens dagisfröken. Jag måste nog hålla med som några har skrivit att förbjuda sin partner från att titta på porr tyder på dålig självkänsla, det hela handlar om att de för en stund väljer att ha en skön stund med sig själv och den andre känner sig direkt bortstött och ensam. Det märks tydligt på ts inlägg där hon sriver att hon känner sig kränkt äcklig och billig, jag förstår inte varför man inte bara kan ignonera det om man är emot porr, alla behöver ju inte gilla det men låt dom som gör det kolla på det, hur kan man förbjuda nån från att få njuta och ha en egen stund med sig själv? sjukt.
    Alla ser inte på det på samma sätt som du. Och man behöver inte ha dålig självkänsla.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!