Inlägg från: Anonym (KVINNA!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KVINNA!)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Hur kan man  jämföra porr med att vara otrogen? Det är ändå bara något som triggar igång fantasin. Skulle det vara ok att era män onanerade utan porr då? Möjligtvis fantiserar om grannfrun eller barnens dagisfröken. Jag måste nog hålla med som några har skrivit att förbjuda sin partner från att titta på porr tyder på dålig självkänsla, det hela handlar om att de för en stund väljer att ha en skön stund med sig själv och den andre känner sig direkt bortstött och ensam. Det märks tydligt på ts inlägg där hon sriver att hon känner sig kränkt äcklig och billig, jag förstår inte varför man inte bara kan ignonera det om man är emot porr, alla behöver ju inte gilla det men låt dom som gör det kolla på det, hur kan man förbjuda nån från att få njuta och ha en egen stund med sig själv? sjukt.

• Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-10 10:56:27 följande:
    Alla ser inte på det på samma sätt som du. Och man behöver inte ha dålig självkänsla.
    Nä det vet jag. Vad för anledning skulle det annas vara om inte svartsjuka om man inte tillåter sin partner ha lite egentid?
  • Anonym (KVINNA!)

Och jag kan säga att jag inte alls tyckte om förut då min man kollade på porr, inte att jag var emot porr då jag kollat på det sen unga år, utan just att jag var svartsjuk på att jag fick mindre uppmärksamhet och att kvinnorna i filmen såg så mycket bättre ut än vad jag gör (fast det stämmer ju dock inte har jag kommit underfund med) sen att vi allmänt hade ett så fullt "normalt" sexliv. Men nu är mitt självfötroende bättre och jag skiter fullständigt i om han kollar på porr och jag mår inte alls dåligt av att han gör det.

Kan lova att hade någon sagt till mig att du har dåligt självfötroende så hade jag nekat. Har man självförtroende och verkligen är emot porr så hade man lämnat sin karl och skaffat en som inte kollar på porr. 

• Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-10 14:32:17 följande:
    Lite egentid? Är det det kallas nu för tiden???
    Japp, samma som att du skulle kunna välja en kväll att ligga i badet så kan en man välja att dra en snabb runk framför datorn/tvn =) 

Ja det är dåligt självfötroende om man tycker att sporten tar för mycket tid ifrån dig, du skriver själv att du är egoistisk så bara det säger ju allt. Men ja det är bra att ni funnit varann om det är som du säger ^^ 
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 09:30:25 följande:
    Jag vill inte ha en man som bryr sig om nåt så oviktigt som sport, har jag dåligt självförtroende då? Jag vill ha en man som älskar att umgås med mig. Jag har höga krav på min relation. Jag vill inte leva med en man som hellre sitter framför en TV, tycker det är slöseri med tid!

Är det så att kvinnor förväntas ligga och bada och männen sitta vid datorn och runka??
    Ja. För du tycker att det är oviktigt för dig och skiter i om det hade varit viktigt för din karl, av att döma i dina inlägg så verkar allt handla om dig i erat förhållande. Att ha egentid är väldigt viktigt i förhållanden, och nej alla gillar inte att bada eller dra en runk till porr, vissa kan ju tända på att spana in fötter eller kanske köpa horor gå på stripteas spana in rumpor/bröst IRL osv osv. Men visst sen kanske din karl är ganska avsexualliterad och går med på sex när du drämmer till med piskan ^^
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 10:44:40 följande:
    Japp, han lyder mig!!!

NEJ, jag VALDE medvetet en man som inte gillar sport för att jag vill inte ha en karl som sitter där i soffan och ska glo på ett favoritlag!

Vem har sagt att han inte har egentid...? Igår snickrade han på sin egentid och han var nöjd med det. Man kan kombinera nytta och nöje.

Kan man inte bara tända på sin fru menar du????Obestämd
    stackars din karl =( fast han kanske drog en snabb runk under snickeriet ^^
    Klart man kan, men människan är en nyfikenart och jag tror sällan alla männskor enabrt håller ögonen på sin partner, nu menar jag inte att man vill ligga med det man ser utan man attraheras. Gör man inte det så är man ja antingen avsexualliterad eller sån som du som blir lite manisk och bara vill ha sin karl som ska lyda på allt man säger. Men som sagt såna som ni är väldigt sällsynt och det är väl bara tur om det nu är så att även han trivs i erat förhållande.
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 11:02:43 följande:
    Varför är det synd om honom? En snabb runk?? Är det ett måste eller? Han kollade inte på porr i alla fall...=)

Jag var ironisk när jag skrev att han lyder. Han har det faktiskt väldigt bra!
    Nä inte vad du vet om iaf =) vet inte hur många tjejer jag fått höra av "min karl kollar INTE på porr" och så har det visat sig att de visst gör det. Fast så är det väl inte i erat fall ^^

mja jag vette tusan, du har sagt rätt mycket som avslöjar att allt är ditt behag. 
  • Anonym (KVINNA!)

Fridayyy..Runkar din karl? eller får han inte det heller?

• Anonym (KVINNA!)
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 18:06:25 följande:
    Varför måste du utgå ifrån att det finns förbud med i ekvationen?För att du inte har träffat mer än en typ av man? Man väljer ju oftast samma typ av man om och om igen, se på alkoholistfruar exempelvis.
    För att hon sagt att han inte får kolla på porr eller sport =)
    Jag vet att det finns män som inte gillar att kolla på porr, vissa gillar fötter grannfrun eller horor eller kanske inte sexöverhuvetaget, helt olika, men hon skriver att han måste lyda henne. 
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-12 09:19:02 följande:
    DET var ett SKÄMT!!! Jag skrev att jag VALDE en man som inte gillar porr och sport. Tror du jag är så dum att jag väljer en man som ÄLSKAR sport och sen försöker få honom att ge upp det?

Igår kväll sa jag till min man...Idag spelar sverige match! Jaha svarar han. Jag frågar..vet du vilken sport? Nej svarar han och låtsas somna! (han hatar sport och har inget intresse av porr).

Många män gillar att ha sex med sina fruar och har inga konstiga fetischer.
    Jo kan tänka mig att det blev korsförhör på första dejten =) 

Mjo, inte vad du vet om iaf, finns säkert nått han gör som han vet att du inte skulle gilla och säkerligen så berättar han det inte heller. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!