• jonte02

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Sansa er nu lite...

Tänkte jag skulle svara på TS tilläggskommentar: "Varför tittar dom". 

Jag kan ju givetvis bara svara för mig. det andra blir endast gissningar.

Det händer att jag tittar på porr. Jo, det är sant! Inte för att jag saknar något hos min partner. Inte för att jag inte tänder på min partner. Inte för att min partner inte kan ge mig något jag önskar och kanske skulle vilja ha/prova osv. 

Vill du prova något. Fråga din partner! Önska.

Jag tittar på porr ibland för att ha något att runka till. Är trevligare än framför badrumsspegeln över handfatet. Jag tittar på porr för att jag älskar sex, erotik, intimitet och inspireras en del av det. 

Klart att det finns mycket skit inom porren, men inte så mycket mer skit än inom andra branscher gissar jag.

Förstår inte riktigt upprördheten över ens partners porrtittande.

Om du undrar varför din partner tittar på porr. Fråga honom. Tycker du inte om det. Tala om det för honom. Inte för att jag tror att han kommer sluta med det, men ni kanske förstår varandra bättre efter lite samtal!?

• jonte02
    Anonym skrev 2012-06-12 13:12:42 följande:
    en som kollar på porr har brist på fantasi. ju mer man underhåller sin ögon för att kunna tillfredsställa sig själv desto sämre kommer fantasin vara. på så sätt sämre sexliv... man blir tillslut avtrubbad av porr och vill bara ha grövre och grövre eller mer konstiga sexuella böjelser. folk som kollar på porr har sämre sexliv...
    Jo, lite distans, sunt förnuft och verklighetsuppfattning är inte fel att ha med sig i livet.
  • jonte02
    Anonym skrev 2012-06-12 13:12:42 följande:
    en som kollar på porr har brist på fantasi. ju mer man underhåller sin ögon för att kunna tillfredsställa sig själv desto sämre kommer fantasin vara. på så sätt sämre sexliv... man blir tillslut avtrubbad av porr och vill bara ha grövre och grövre eller mer konstiga sexuella böjelser. folk som kollar på porr har sämre sexliv...
    ...eller så svävar fantasin iväg. Det du skriver låter väldigt individberoende i mina öron (när jag läser det högt för mig själv ). 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!