Min älskling porrsurfar!!!!!!
catdancing skrev 2012-06-11 06:59:41 följande:
Jo vi hade en diskussion i lördags som var ganska bra och efter det kunde jag slappna av och allt kändes lättare och jag tror han förstod hur jag kände det. Nu är det hans impotens som är problemet, den har kommit tillbaka som ett brev på posten... Jag blir galen av allt dettaSå han slits mellan att inte såra dig som han älskar och att inte få göra något som han tycker mycket om och som sålänge du inte visste om det inte störde relationen. Han kan ju aldrig vinna en diskussion om porr med dig, hur ska han kunna försvara att han visst ska få surfa runt och titta på andra fittor etc. när du säger att det sårar dig? risken för att han gör det i smyg är ju rätt uppenbar och hur sunt är det att känna att man som vuxen man måste smyga med nåt för sin partner. Klart det kan bli känslomässigt virrvarr i skallen av en sån här situation, som leder till potensproblem.
Att spy en massa galla över porr leder inte till nåt bra i alla fall. Du kräver att han ska förstå dig men hur intresserad är du av att verkligen förstå honom?