Inlägg från: Anonym (våga vägra porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga vägra porr)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (Låt honom :)) skrev 2012-06-11 11:25:57 följande:

Låt honom porrsurfa! Det är verkligen inte dej det är fel på det kan jag lova! Han är säkert jätteglad att du tar så väl hand om din kropp som du gör (ingen sambofälla med andra ord :) ).

Det är väääldigt många killar som gör det. Min förra sambo gjorde det ibland för sig själv och vi hade kanonbra sex! Jag gjorde det också ibland. Porrsurfande har inget med ens partner att göra. Det är ju bara ett utmärkt sätt att leka lite med sig själv på ju :) När du inte är hemma kanske. Dessutom så kanske det är porr med tjejer vars kroppar liknar din väldigt mycket. Det kanske är så enkelt att när han inte kan få nåt irl så tar han till porren. Det är det många som gör.
    Titta på porr själv nån gång när du är ensam och vill busa med dej själv. Du kanske gillar det ;)

Det där är inte alltid sant. Dessutom skriver du att det inte har med partnerna att göra, sedan att han porrar för att han inte får det han vill ha IRL så du säger emot dig själv.

Man måste inte alls acceptera porr.  
    Janice01 skrev 2012-06-11 13:02:34 följande:
    Jaså du är med i den här porrtråden också med liknande namn som i det andra....

Man behöver inte Acceptera porr men man skall ge faaan i att försöka bestämma över andra onanivanor som du gör!
    Att du inte gillar porr är en sak, men andra gör det, det är en sak som DU måste acceptera!

Ja, och att man inte måste acceptera porr måste DU fatta!
    Janice01 skrev 2012-06-11 13:25:28 följande:
    Alla vi fattar det! Men försök för den sakens skulle inte tvinga andra på dina udda åsikter.....
    Du vill tvinga på mig din åsikt?

Porr är lika produktivt och nyttigt som rökning.

Janice01 skrev 2012-06-11 13:57:25 följande:
    Nej, men du kräver ju att andra skall göra som du TVINGAR dom till!
    Hur menar du att jag gör det? Känner du dig tvingad?
    Janice01 skrev 2012-06-11 14:14:47 följande:
    Det spelar väl ingen roll pga att jag inte är  din partner!

Så det är alltså ok att din kille runkar till porr i så fall när han är själv?
    Så länge han inte har något emot vad jag vill göra när jag är ifrån honom. Han får inte ha en enda åsikt om vad jag gör när han inte är med, för det har inte med honom att göra.
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:16:17 följande:
    Men ändå verkar det ju förstöra så många relationer. Hur många trådar läser vi inte där killen kollar porr och slutat ha sex med sin flickvän. Nu kanske det är problem i relationen på annat sätt men det löser ju inga problem att stänga in sig vid en dator! Och där sitter det en tjej och tror att det är fel på henne i sexlivet.
    kolla tråden med killen som  gick och porrsurfade under pågående förlossning exempelvis.  Är det självklart ok att man lämnar en människa i en så jobbig situation för något sånt?
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:17:25 följande:
    Nej, det är helt ok. Man VÄLJER själv vilka egenskaper och intressen ens partner ska ha! och man kan välja bort porr.

Detta är min åsikt, till 100%!
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:22:24 följande:
    Ska vi gifta oss?????Flört
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:26:05 följande:
    Vi kan ha ett modernt öppet polyförhållande...!

Så chict!
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!