• Janice01

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Välkommen till 2000-telet TS!
    Så gott som alla män tittar alltid eller ibland på porr, det spelar ingen roll hur perfekt du är.
    Du onanerar väl någon gång du med?

• Janice01
    Anonym skrev 2012-06-11 12:43:17 följande:
    Menar du att män inte kan onanera utan porr?
    Hur gammal är du då?
    Om du lärt dej något om mannens sexliv så hade du vetat att män tänder på visuella saker på ett annat sätt än oss tjejer.
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 11:33:10 följande:
    Det där är inte alltid sant. Dessutom skriver du att det inte har med partnerna att göra, sedan att han porrar för att han inte får det han vill ha IRL så du säger emot dig själv.

Man måste inte alls acceptera porr.  
    Jaså du är med i den här porrtråden också med liknande namn som i det andra....

Man behöver inte Acceptera porr men man skall ge faaan i att försöka bestämma över andra onanivanor som du gör!
    Att du inte gillar porr är en sak, men andra gör det, det är en sak som DU måste acceptera!
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 13:23:22 följande:
    Ja, och att man inte måste acceptera porr måste DU fatta!
    Alla vi fattar det! Men försök för den sakens skulle inte tvinga andra på dina udda åsikter.....
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 13:27:44 följande:
    Du vill tvinga på mig din åsikt?
    Nej, men du kräver ju att andra skall göra som du TVINGAR dom till!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-11 14:09:22 följande:
    vågavägraporr och janice01 försöker båda två tvinga på varandras åsikter, ingen av er är bättre än den andra i den frågan
    Nope! Jag kräver inte att min partner tycker det samma som jag gör!
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:09:58 följande:
    Hur menar du att jag gör det? Känner du dig tvingad?
    Det spelar väl ingen roll pga att jag inte är  din partner!

Så det är alltså ok att din kille runkar till porr i så fall när han är själv?
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:17:00 följande:
    Så länge han inte har något emot vad jag vill göra när jag är ifrån honom. Han får inte ha en enda åsikt om vad jag gör när han inte är med, för det har inte med honom att göra.
    Så ditt svar är med andra ord att det är ok att han runkar till porr när han är ensam då?
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:48:22 följande:
    Det är ok på lika villkor, om du inte förstod.  Jag får göra saker jag tycker är lika viktiga som han tycker att hans porrvanor är.
    Men det är väl självklart att du får göra vad du vill! Har någon sagt något annat?
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:52:44 följande:
    Men om det är ok med dig är det ju inget problem i ditt förhållande. Nyttigt? Den har jag inte hört innan!
    Du kanske skulle ge dej ut i världen och inte bara lyssna till vad dom säger i pingstkyaken eller tok-feministernas möten....
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!