• Cecese

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-25 08:45:45 följande:
    Skulle JAG har behov av att kolla på porr så skulle det vara när jag tröttnat på mitt eget sexliv och när jag finner karln hemma tråkig och det är säkert fler som tänker som mig så var inte så j*vla naiva och tro att alla tänker på sin partner. Jag tror de flesta killar INTE tänker på sin egen tjej när de sitter där. Har jag fel?
    Jag kollar inte porr för det ger inte mej något. Däremot så kollar jag gärna vanliga filmer med heta scener, läser porrnoveller, kollar på snygga killar på tvn och fantiserar. Det handlar absolut inte om att jag är trött på mitt sexliv, jag har bättre sex än vad jag haft tidigare i mitt liv och hittat en partner som tänder mej på alla sätt och som får mej att njuta till max. Spela roll om killen tänker på mej eller inte när han kollar porr, jag bryr mej inte. Jag vet att han tänder på mej och väljer mej före porren alla gånger. Jag fantiserar t.ex. om Damon i Vampier Diaries och tycker han är väldigt het och sexig. Det vet min partner om och inte stör det han. 
  • Cecese
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:51:23 följande:
    Jag förstår och naturligtvis har jag drömmar. Men jag tycker verkligen att det är kontraproduktivt att ha som regel att man ska fanisera om ett sexliv man önskar sig medan partnern samtidigt känner sig bortstött och dålig. 

Ni som nu tänker protestera och säga att ni har det jättebra och att båda i förhållandet älskar porr, det är inte er jag vänder mig till. Alla får göra som de vill. 
    Jag gillar inte porr och det ger mej absolut inget att kolla på det. Men jag har ändå inget emot att mannen tittar på det. Så länge jag vet att han väljer mej före porren så är det inget problem att han kollar när jag inte är där. Skulle han däremot börja välja bort mej och välja porren före mej så ja, då skulle det vara ett problem.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!