Inlägg från: Anonym (Blackcocklover) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blackcocklover)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Hej! Här hemma har vi vad många anser vara omvända roller i det här ämnet. Jag porrsurfar minst 10 timmar i veckan, är mammaledig så jag har en hel del fritid. Blir fullständigt vansinnig om min gubbe skulle lägga sig i att jag porrsurfar och det har ingenting med honom att han inte skulle räcka till att göra. 
    Det är bara så att jag ÄLSKAR stora svarta kukar, men avskyr svarta män. Så det är inte direkt någon risk att jag skulle gå ut och leta upp någon svart man att suga av bara för att jag gillar stora svarta kukar.
    Jag BEHÖVER titta på dem, jag vill inte röra dem, jag bara måste se en stor svart monsterkuk varje dag annars blir jag väldigt lättirriterad och stingslig. 

Anonym skrev 2012-06-26 19:14:00 följande:
    Det låter som ett beroende
    Ja, det är ett beroende? Trodde att jag gjorde mig klar på den punkten även om jag inte just använde själva ordet "beroende". Har du för vana att påpeka det uppenbara? Det kanske är ett beroende?
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:16:47 följande:
    Kära nån. Jag kan inte låta bli att tycka det låter komiskt! Förlåt, men tanken på att BEHÖVA se en svart snopp är väldigt skrattretande för mig.
    Ja, det låter förstås väldigt löjligt när man bryter ned det i dess beståndsdelar, men det finns givetvis karlar som måste kolla på enorma bröst varje dag på skärmen och ingen höjer ögonbrynen över det. Det verkar mest gällar när det är kvinnor som har något de finner väldigt upphetsande som det är "konstigt" och "skrattretande".
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:18:14 följande:
    Vad händer om du inte har tillgång till dator?
    Lyckligtvis har jag en iphone så det är väldigt sällan jag är helt utan möjlighet. Men vad som händer är att jag blir lättirriterad, frustrerad, får kort stubin. Det vanliga som kännetecknar abstinens med andra ord. Skriver ut ordet "abstinens" utifall captain Obvious skulle få för sig att rädda tråden igen.
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:20:03 följande:
    Måste ju då fråga om din man har några åsikter eller känslor inför detta beroende?
    Min man är väldigt förstående när det gäller detta, han var lite orolig i början att jag skulle ut och jaga mörkhyade män men jag förklarade som det var, att männen i sig är jag inte ett dugg intresserade av. Jag vet att han också gillar att se på porr, fast han föredrar att låtsas som att han inte gör det. Hans datorkunskaper inbegriper inte att rensa webhistoriken.
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:28:33 följande:
    Trivs du med ditt beroende?
    Det handlar om epitet, jag skulle själv helst inte benämna det som ett beroende utan mer som ett alternativ till virkning för den moderna frigjorda kvinnan. En hobby, ett tidsfördriv eller kanske det mest träffande av allt; en passion!
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:38:39 följande:
    Jag har också passioner men jag blir inte drabbad av abstinens av dem.
    Då är du inte tillräckligt passionerad. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!