Inlägg från: Inteutanproblem |Visa alla inlägg
  • Inteutanproblem

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Tittar själv på porr, kanske inte så jätte ofta men jag gör. Min sambo gör det med, särskilt om det är så att jag ex ej vill eller kan ha sex. Stör mig inte det minsta, ibland hjälper jag honom också ;) han kan även sitta/ligga brevid mig utan att någon utav oss tycker det är obehagligt, konstigt, pinsamt osv.

Porr industrin kan störa mig ibland, den är så genomskinlig och fake. Men jag avskyr det inte eller mår dåligt av den. Får även säga att JAG kvinnan är mer petig och noga med hur personerna ser ut och för sig, inte för att jag "tänder" på dom men för att helheten blir trevligare. Min sambo tittar mest på själva akten och "ser" inte så mkt det andra, han brukar spola till de delarna med sexscener han gillar bäst.

Men sen är nog vi båda väldigt "öppna" i sinnet utav oss, tar inte allting som om det vore på liv eller död. Har inga problem att spana in snygga tjejer på stan tillsammans heller, jag känner mig aldrig hotad i vår relation. Jag kan sitta och bli helt till mig om jag ser ögongodis på tex tvn och han retas lite med mig "han hade du gärna velat ha va!? ;) " osv.

Så för mig känns "porr" som något helt okej. Den är inte perfekt och är en mörk branch ibland. Men jag tror att ju fler kvinnor som själva börjar producera osv kommer vi kunna se även en mjukare, sensuellare sida utav porren. En sida som skildrar "verkligheten". Jag kan tex tycka att amatörporr är roligare att titta på överlag.

• Inteutanproblem
    catdancing skrev 2012-06-29 16:33:37 följande:
    Men mitt problem är ju att vårt sexliv blivit sämre sen han börjat kolla på porr, han väljer liksom det före oss

Är det just "porren" i sig som orsakar detta? Eller är det mer djupgående psykologiskt hos er båda kanske? Alltså att porren skapar en "konflikt" inom er i form utav (tex) att du känner dig bortvald, inte tillräckligt attraktiv och känner avsmak? Och han känner sig oförstådd, tycker det är jobbigt att du är så "emot" det när han innerst inne önskar att du kunde "förstå". Och detta i sin helhet gör att erat sexliv blir sämmre, omedvetet?

Ja nu vet ju inte jag exakt hur det ligger till i ert fall men mycket utav våra "problem" skapar vi själva genom att analysera sönder våra tankar och känslor. Oavsett så måste där ju till någon form utav dialog mellan er angående att det känns som att porren slår in kilar i ert sexliv.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!