• JOE01

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Sarah f skrev 2012-06-25 17:41:40 följande:

Vilket jag sagt från början. Däremot menar många undersökningar i ämnet att MAJORITETEN inte fantiserar om kvinnan i sitt liv under onani, vilket verkar logiskt.

Att påtala MAJORITET är inte att generalisera, för övrigt. 

Får nog erkänna att du har rätt. Tror inte att majoriteten fantiserar om sin partner vi onani. Tror dock att detta även gäller kvinnor.
  • JOE01
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-26 00:12:15 följande:
    Jag skulle iaf aldrig neka min karl porr... inte om jag vill ha kvar honom iaf... och han skulle inte kunna neka mig chatt med vänner som bor en bit ifrån.
    Vad chattar du med för folk ? och vad chattar du om.
  • JOE01

Ok tänkte om du jämställde sexchatt med porr för det går inte att jämföra i min värld.

• JOE01
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:12:58 följande:
    Jag har belägg för det!
    I en mycket omtalad (här på FL) undersökning av RFSU tror jag det var så var det bara 3% av alla män (15-65år) som aldrig tittade på porr, ca 69% tittade alltid på det medan dom onanerade och 28% någon gång i bland.
    Låter som lite hög siffra med 69 % men vad vet jag. JAg vet iaf vilken procent jag tillhör.
  • JOE01
    Anonym skrev 2012-06-30 21:17:43 följande:
    Är jag ensam om att vara tjej och kolla mycket å porr..? Jag gillar min kille lika mycket för det, det har liksom inte med honom att göra, jag tycker onani och sex är lite olika saker. 
    Ibland fantiserar jag tom om honom, heh... Knäppt kanske? Jag vet inte.  

Tycker inte det är konstigt. Tror bara att många tjejer aldrig skulle erkänna att de gör det.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!